Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید عطاءاللهی در نشست خبری در مقر پلیس مترو، با بیان اینکه جرائم در مترو در پی شیوع کرونا و کاهش حمعیت در ایستگاه‌های مترو کم شده است، از دستگیری پنج تیم کلاهبرداری در پوشش دستفروشی در مترو خبر داد و گفت: این افراد طی چند ماه گذشته دست به کلاهبرداری از مردم در پوشش دستفروش زده بودند و شگردشان هم به این صورت بود که به صورت تیم‌های ۲ تا ۳ نفره در یک کار برنامه‌ریزی شده در پوشش دست‌فروش به واگن‌ها رفته و حین فروش اشیاء و وسایل خود، با دریافت کارت عابر بانک مسافر، دو بار کارت را بر دو دستگاه مختلف که یکی از آنها اسکیمر بود می‌کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس مترو اقدامات خوبی در ممانعت از خودکشی در مترو داشته است، گفت: همچنین از مهر ماه ۹۸ تا کنون ۱۵۷ سارق و جیب‌بر را در مترو دستگیر کردیم. جیب‌بری یکی از جرایمی است که نسبت به دیگر جرایم بیشتر در مترو و به خصوص ساعات شلوغ رخ می‌دهد.

عطاءاللهی با بیان اینکه ۱۲۹ نفر هم در همین مدت به دلیل نزاع و درگیری در مترو بازداشت شده‌اند، افزود: در این مدت شش نفر به دلیل اخاذی و زورگیری دستگیر شده و بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر را هم در مترو کشف و ضبط کرده‌ایم.

کد خبر 507569 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد با اجرای طرح امنیت محله محور شهر سمنان ۲۵ نفر شامل ۱۶ معتاد، پنج سارق و چهار نفر سایر جرایم دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طرح امنیت محله محور شهر سمنان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، افزود: طی این مدت مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۱ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی دو عملیات جداگانه به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در محور مشهد_تهران حوزه استحفاظی شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق سیم و کابل برق هنگام فروش سیم سرقتی در آرادان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به انجام سه فقره سرقت اعتراف و در مخفیگاه او نیز ۳۳۰ متر سیم و کابل کشف و ضبط شد.

وی ضمن بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری و یک قطعه سر گوزن تاکسیدرمی در حوزه مهدی‌شهر کشف شد، افزود: متهم دستگیر و تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: متهم به انجام ۲۷ فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه سارق ۲۰ متر سیم و کابل کشف شد.

کد خبر 6095001

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر