Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایتالیایی و سابق باشگاه یوونتوس معتقد است که لائوتارو مارتینز، راهی بارسلونا خواهد شد. 

طرفداری- نیکولا آموروسو، مهاجم سابق یوونتوس که در گفتگو با گاتزتا در خصوص اینتر و آنتونیو کونته به گفتگو پرداخته بود، درباره آینده مهاجم آرژانتینی اینتر، لائوتارو مارتینز نیز به صحبت پرداخت.

نیکولا آموروسو درباره حضور کونته به اینتر گفت:

کونته ذهنیت اینتر را تغییر داده است و توانسته با تغییر ذهنیت، به سرعت اینتر را به سطوح بالاتر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته همیشه روحیه ای رقابتی داشته است و راه انتقال این ذهنیت خود به اطرافیانش را به خوبی می‌داند. 

آموروسو درباره لائوتارو مارتینز و علاقه بارسلونا به او نیز گفت:

همه چیز به خود او بستگی دارد، اگر او تصمیم بگیرد همبازی لیونل مسی شود، دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید. این تصمیم، از آن دست تصمیماتی است که می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. طبیعی است که اینتر در مسیر رسیدن به رده های بالاتر است و برای مارتینز کمی زمان نیاز است که به سطحی از بازی که در بارسلونا در انتظار اوست، در اینتر برسد. معتقدم که لائوتارو همین حالا هم تصمیمش برای رفتن را گرفته است، طبیعی است که او به دنبال انتقال به تیمی باشد که همیشه به دنبال جنگیدن و برتری است. 

بارسلونا طی سالیان اخیر به شدت وضعیت لائوتارو را زیر نظر گرفته است و بر این باورند که او می‌تواند جانشین مناسبی برای لوییس سوارز باشد. لائوتارو مارتینز که تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد، 31 بازی برای این تیم در فصل جاری به میدان رفته است و 16 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالاً برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد