Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:31:57 GMT

توزیع ۷۲ هزار اقلام بهداشتی و خوراکی در منطقه۹

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۶۹۸

توزیع ۷۲ هزار اقلام بهداشتی و خوراکی در منطقه۹

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیدری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹، گفت: در پی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در راستای مقابله با ویروس کرونا، اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه به منظور حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمندان به دلیل بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا نسبت به انجام فعالیت‌های پیشگیرانه در چندین مرحله و با در نظر گرفتن کرامت انسانی اقداماتی را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون نسبت به تهیه ۱۵۰۰۰ دست لباس گان ،۲۰۰۰۰ ماسک، ۳۰۰۰۰ آب معدنی ،۲۵۰ جعبه میوه شامل سیب و پرتقال برای توزیع در بیمارستان‌های درگیر ویروس کرونا از جمله؛ بیمارستان امام خمینی، مسیح دانشوری، فیروزگر و شهید شریعت رضوی اقدام شده است.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بیان داشت: توزیع ۵۵۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان منطقه شامل؛ برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، حبوبات، پنیر و خرما، تهیه ۸۰ سبد کالا و ۸۰ عدد بن شهروند هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و همچنین ۸۰ بسته بهداشتی شامل (ماست، دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست) ویژه کودکان کار و آسیب دیده مرکز پرتو از جمله موارد اجرایی می‌باشد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در منطقه ۹ اشاره کرد و گفت: تهیه روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم برای کودکان کار وآسیب دیده اجتماعی با همکاری مؤسسه پیام صلح رهایی و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و بسته‌های اقلام بهداشتی بین نیازمندان منطقه شامل؛ دستکش، ماسک، محلول ضد عفونی کننده سطوح و ضد عفونی کننده دست، نیز مد نظر بوده است.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: سم پاشی و ضدعفونی تمام بخش‌های مراکز ارائه دهنده خدمات به اقشار آسیب دیده از جمله مددسرای امید، پایگاه خدمات اجتماعی و مرکز پرتو به صورت مستمر، ویزیت، تب سنجی و ضدعفونی تمام مددجویان در بدو ورود به مدد سرای امید به صورت پیوسته، آموزش مستمر پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا به مددجویان مددسرای امید و کودکان کار وآسیب دیده مرکز پرتو از دیگر اقدامات در منطقه ۹ در راستای مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع آن تاکنون بوده است.

کد خبر 4915668

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم بهداشتی شیوع کرونا شهرداری منطقه 9 تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی ماه مبارك رمضان روز معلم قوه قضاییه شیوع کرونا آموزش مکمل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی فضای مجازی ویروس کرونا آسیب دیده منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد