Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:11:23 GMT

از دوخت ماسک تا لبیک به ندای رهبری در رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۷۳۵

از دوخت ماسک تا لبیک به ندای رهبری در رزمایش کمک مومنانه

حجت الاسلام مصطفی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری رزمایش مساوات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: طلاب جهادی مدرسه علمیه معیر با لبیک به ندای رهبری بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات طلاب و اساتید جهادگر مدرسه علمیه معیر، ابراز کرد: فعالیت جهادی طلاب در مبارزه با کرونا در قالب گروه جهادی «شهید محمود شفیعی» از همان روزهای آغاز جریان شیوع کووید۱۹ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه در ایام کرونا بسیاری از منازل و مدارس علمیه تهران همانند سایر شهرهای کشور به کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله تبدیل‌شده بود، گفت: تعدادی از طلاب جهادی این مدرسه علمیه با هماهنگی خیریه جوادالائمه اسلامشهر به دوخت ماسک و لباس مخصوص پزشکی مشغول بودند که قریب به ۱ میلیون عدد ماسک دوخته و بین کادر درمانی و نیازمندان توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه معیر به حضور جهادی طلاب و روحانیان در بیمارستان و کمک به کادر درمانی اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از طلاب این مدرسه علمیه به‌منظور کمک به کادر درمانی در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر و درنهایت ایثار و گذشت به کادر درمانی و بیماران کرونایی خدمت‌رسانی داشتند.

وی توزیع ماسک و محلول ضدعفونی در مناطق مختلف استان را از دیگر فعالیت‌های جهادی طلاب جهادگر برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب جهادی مدرسه علمیه معیر در ایام کرونا بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

کد خبر 4915660

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیران مدرسه علمیه ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا مقام معظم رهبری ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها سازمان سنجش دانشجویان منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، وبینار بین المللی نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی با محوریت شخصیت علمی حضرت معصومه (س) به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه تخصصی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بخش خواهران برگزار می‌شود.

زمان برگزاری ۱۹ اردیبهشت رأس ساعت ۱۳ در همین مدرسه علمیه برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، زهره منصوری مبلغ و کارشناس مسائل خاورمیانه- مدیر حوزه علمیه و امینه سلیمانی با عنوان دبیر وبینار به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت همچنین مهمانان خارجی از جمله فاطمه ابراهیم پژوهشگر مسائل دینی و فعال اجتماعی از کشور بیروت، سلوا شعبان پژوهشگر، دکترای روان شناسی و مدرس مسائل اجتماعی، مشاور توسعه منابع انسانی از کشور سوریه و حنان عیسی جاسم القاسمی استاد دانشگاه علوم تربیتی تکریت از کشور عراق از دیگر سخنرانان این نشست خواهند بود.

کد خبر 6099419 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین