Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت: مجموعه لعابیران به عنوان یک واحد دانش پایه می تواند نقش موثری در تحولات صنعتی استان داشته باشد.

به گزارش دریافتی آریا از شیراز، در دیداری که به مناسبت هفته کارگر و با حضور منتخبین مردم شریف شیراز و زرقان ( قادری و عزیزی ) تشکیل شد ،ابراهیم عزیزی در جمع مدیران و کارگران کارخانه لعابیران با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: رونق و جهش تولید فراهم نمی شود مگر اینکه سرمایه انسانی و کارگران مورد توجه و حمایت قرار گیرند چراکه این سرمایه انسانی است که می تواند تحقق بخش خواسته های مدیران، مسوولان و اهداف بلند کشور باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قشر عزیز کارگر بر مبنای یک نگاه راهبردی در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد، باید جایگاه بلندی داشته باشد به طوری که همه باید خود را مدیون کارگران بدانند چراکه آنها سرمایه های ارزشمندی هستند که در تمام ایام باید مورد تکریم قرار گیرند.

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مجموعه لعابیران به عنوان یک واحد دانش پایه می تواند نقش موثری در تحولات صنعتی استان داشته باشد و به نوعی برای رشد اقتصادی سایر واحدها نیز به عنوان یک شرکت مادر تلقی شود.

عزیزی با بیان اینکه ما به عنوان منتخبان مردم خود را موظف به حل مشکلات کارگری و واحدهای صنعتی استان می دانیم ، افزود: متاسفانه در گذشته واحدهای صنعتی بسیاری در فارس همچون ای تی ای، ای تی ام سی، لامپ سازی، کمپرسور سازی، آزمایش، مجتمع گوشت و... تعطیل شدند و باید تلاش کرد این واحدها دوباره به مدار تولید برگردند.

وی یادآور شد: ممکن است برای برگرداندن واحدهای مذکور به مدار تولید، تغییراتی به لحاظ ساختارهای فیزیکی و نوع تولید لازم باشد که در این راستا مسوولان استان باید برای حل مشکل این واحدها وقت بگذارند و موضوعاتی که لازم است در سطح ملی نیز دنبال شود به نمایندگان ارجاع داده شده تا مشخص شود چه سهمی را نمایندگان و مدیران استانی در حل این مشکلات دارند.

وی همچنین اشاره ای به شستا و مجموعه های زیر نظر آن کرد و گفت: تعیین تکلیف واحدهای زیر مجموعه شستا یک امر ضروری است که پیشنهاد می دهم یک نشست مجزا با حضور مدیران واحدها در این خصوص برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه

سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه کشور، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سید ابراهیم رئیسی، در کارخانه ایران خودرو دیزل برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند