Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@04:58:01 GMT

سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان یزد آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۵۰۱۶

سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان یزد آغاز بکار کرد

ایسنا/یزد سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اهالی رسانه‌ به صورت مجازی رسماً آغاز بکار کرد.

«مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم آغاز بکار سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان یزد که با حضور جمعی از اهالی رسانه به صورت مجازی برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و آرزوی سالی پر موفقیت برای رسانه‌ها، به مسئله شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فعالان رسانه‌ای استان  با حضور موثر در قلب بحران نقش خود را به خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح ایفا کردند و نمره قبولی دریافت کردند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی البته وجود برخی انتقادات را در این شرایط نوپدید خاص استان یزد ندانست و گفت: این موارد نه تنها در استان یزد بلکه در سراسر جهان که برای اولین بار چنین شرایطی را تجربه می‌کنند، طبیعی است.

جوادیان زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در سال 99 با همفکری اصحاب رسانه و به ویژه با نهاد خانه مطبوعات، برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه‌ای را در پیش خواهیم داشت و بعد عادی شدن شرایط شاهد برگزاری پرشور آنها خواهیم بود که از آن جمله می‌توان به برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در قالب جدید و موضوعاتی که بیشتر مورد توجه مردم است، اشاره کرد.

وی در این باره تصریح کرد: تاکنون عمدتاً جشنواره‌های رسانه‌ای استان به صورت سالانه و در قالب یک جشنواره با ارائه تمام محصولات رسانه‌ای شاهد بودیم ولی در نظر داریم با توجه به تنوع تولیدات رسانه‌ای، جشنواره‌ها را در ابعاد کوچکتر و به صورت تخصصی‌تر برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش پایانی سخنانش بر ثبت تجربه‌ی فعالان رسانه‌ای به واسطه کرونا تاکید کرد و گفت: ثبت تجربه‌ها و خاطره‌نگاری این بحران از سوی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای می‌تواند در بحران‌های آتی منبع و ماخذی برای رجوع مجدد باشد.

در پایان این نشست مجازی جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سئوالات خبرنگاران نیز در موضوعات مرتبط پاسخ گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خانه مطبوعات يزد سامانه آنلاین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خانه مطبوعات استان یزد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت

ارتش آلمان اعتراف کرد نقصی در ابزار ویدئوکنفرانسی که از آن استفاده می‌کند، هزاران جلسه را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داده است.

به گزارش ایسنا، Zeit Online گزارش داد که با استفاده از عبارات جستجوی ساده در سیستم Webex ارتش به جلسات بوندس‌ور آلمان (ارتش) دسترسی پیدا کرده است.

این روزنامه نوشت: «بیش از ۶۰۰۰ جلسه را می‌توان به صورت آنلاین یافت،» که برخی از آنها قرار بود طبقه‌بندی شوند.

ارتش گفت که این اشکال در عرض ۲۴ ساعت پس از اطلاع برطرف شد.

سخنگوی ارتش آلمان به خبرگزاری فرانسه گفت: شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی بدون اطلاع شرکت‌کنندگان یا بدون مجوز امکان پذیر نبود. بنابراین هیچ محتوای محرمانه‌ای نمی‌تواند از کنفرانس‌ها درز پیدا کرده باشد.»

 پس از آن که روس‌ها در ماه مارس، صدای مقامات نیروی هوایی در مورد دادن موشک‌های دوربرد اوکراین را افشا کردند، این حادثه در حال حاضر توسط دادستان فدرال در حال بررسی است. وزیر دفاع آلمان با اشاره به مکالمات نظامی فاش شده هشدار داد که این همه «بازی پوتین» است.

 Zeit Online اعلام کرد که اتاق‌های ملاقات مورد استفاده ۲۴۸ هزار سرباز آلمانی را شناسایی کرده است. این نقض امنیتی در نسخه Webex خود بوندس‌ور رخ داده است که از نسخه عمومی ایمن‌تر است. خبرنگاران توانستند اتاق جلسه آنلاین اینگو گرهارتز، رئیس نیروی هوایی را که نامش در جریان نقض قبلی مطرح شده بود، پیدا کنند. زیت آنلاین گفت که ارتش تنها پس از آن که برای اظهار نظر به آنها مراجعه شد، از نقص‌های امنیتی آگاه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر