Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در نامه ای رسمی به رییس فدراسیون کشتی آمادگی این استان برای میزبانی از هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بعد از اینکه فدراسیون با همکاری سازمان لیگ کشتی شهر سنندج در استان کردستان را به عنوان میزبان هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان برگزید، حالا چند استان آمادگی خود را برای میزبانی از این مسابقات در رشته کشتی آزاد اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کیومرث پورایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در نامه ای رسمی به علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی آمادگی این استان برای میزبانی از هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران کشتی میزبان جام باشگاه های جهان برای میزبانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری