Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره آلمانی خط حمله تیم فوتبال لایپزیگ مشتریان ایتالیایی‌اش را برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امیدوار کرد.
به گزارش آریا، تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ اعتراف کرد که در صورت ترک این تیم ترجیح می‌دهد که خارج از بوندس‌لیگا بازی کند تا اینکه به رقیب اصلی فعلی تیمش یعنی بایرن مونیخ ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته (جمعه) مدعی شد که دو تیم اینتر و یوونتوس ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن ورنر هستند و اکنون خود این بازیکن آلمانی هم اظهارنظری انجام داده که می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از افزایش شانس دو تیم ایتالیایی برای جذب او قلمداد شود. این در حالیست که پیش از این از بایرن مونیخ به عنوان محتمل‌ترین مقصد ورنر یاد می‌شد.
ورنر به نشریه بیلد آلمان گفت: بایرن باشگاه بزرگی است و لازم نیست درباره‌اش خیلی توضیح دهیم. هانسی فلیک (سرمربی بایرن مونیخ) در این فصل ثابت کرده که سرمربی بسیار خوبی است اما اگر من بخواهم دوباره تیمم را عوض کنم، ترجیح می‌دهم خارج از کشور بازی کنم تا اینکه به بایرن مونیخ بروم.
ورنر افزود: من دوست دارم چالش بازی در لیگی دیگر را تجربه کنم و جاذبه آن برایم بیشتر از عوض کردن یک تیم در داخل بوندس‌لیگا است، البته این کشش باید دوطرفه باشد. به همین دلیل من چند سال پیش لایپزیگ را انتخاب کردم چون می‌دانستم این تیم به من همان حسی را می‌دهد که می‌‌‌خواهم.
در همین حال اولیور مینتزلاف، مدیر ورزشی باشگاه لایپزیگ تأکید کرد که هیچ تخفیفی بابت فروش ورنر به مشتریان او داده نمی‌شود.
او به شبکه اشپورت1 گفت: ما باید اول بازیکن بفروشیم تا بتوانم بازیکن جدید بخریم. اما فکر می‌کنم که بتوانیم چند بازیکن‌مان را بفروشیم اما به هیچ عنوان حاضر نیستیم آنها را پایین‌تر از ارزش‌شان در بازار بفروشیم.
ارزش ورنر که در این فصل 27 گل زده است و تا سال 2023 با لایپزیگ قرارداد دارد، حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است. از لیورپول و بارسلونا هم به عنوان دیگر مشتریان این بازیکن 24 ساله یاد می‌شود.
این مهاجم 24 ساله که فقط در فصل جاری بوندسلیگا طی 25 بازی 21 گل زده و 7 پاس گل فرستاده است، تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد. پس از این که مشخص شد بایرن مونیخ مقصد آینده تیمو ورنر نخواهد بود و این بازیکن علاقه دارد در خارج از آلمان بازی کند، گمانه زنی‌ها در مورد انتقال او به لیورپول قوت گرفت و حالا جزییات جدیدی در این رابطه فاش شده است.
به گزارش Nico Schira، مذاکرات قرمزها با خود این بازیکن به مراحل پایانی نزدیک می‌شود. یورگن کلوپ هموطنش را به عنوان هدف اصلی خود تعیین کرده است. قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو (به علاوه پاداش‌ها) پیشنهاد لیورپول به ورنر بوده است. آن‌ها هنوز در تلاش هستند تا بر روی میزان و چگونگی پرداخت رقم انتقال با لایپزیش به توافق برسند.
در حالی که یک بند آزادسازی 60 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن دیده می‌شود، به دلیل شرایط اقتصادی خاص ناشی از کرونا که تعداد متقاضیان او را کم می‌کند و همچنین برای قسط بندی رقم انتقال، مذاکراتی بین دو باشگاه در جریان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر لیورپول یوونتوس بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ از روی پاس تونی کروس و در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساند.

لروی سانه در دقیقه ۵۳ و هری کین در دقیقه ۵۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را رقم زدند.

خلاصه‌بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید کد خبر 749567

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس