Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، هافثور یولیش پیرشن که در دنیای فیلم و سینما با بازی در سریال محبوب و پربیننده «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، یک ورزشکار حرفه‌ای است و پیش‌تر در بسکتبال فعالیت می‌کرد. او سپس وارد دنیای مردان آهنین شد و دو بار قوی‌ترین مرد ایسلند و پنج بار قوی‌ترین مرد اروپا لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرشن ۳۱ ساله که در رشته وزنه‌برداری قدرتی فعال است، روز شنبه پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از یک رکورد تازه جهانی خبر داد. او توانست با بالا آوردن وزنه ۵۰۱ کیلوگرمی بیش از هر انسان دیگر در تاریخ وزنه بلند کند و به این ترتیب، در دنیای وزنه‌برداری قدرتی هم قوی‌ترین مرد لقب بگیرد.

این بازیگر و ستاره ایسلندی سال ۲۰۱۸ در رقابت‌های قوی‌ترین مرد جهان قهرمان شد. او از سال ۲۰۱۲ هر سال در این رقابت‌ها حضور داشته و روی سکو رفته است. پیرشن در سه سال گذشته قهرمان قوی‌ترین مردان آرنولد کلاسیک هم بوده است.

کد خبر 507600 برچسب‌ها سینمای جهان وزنه برداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان وزنه برداری قوی ترین مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

دیگر خبرها

  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال