Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:11:02 GMT

شکایت 2 تیم دسته دومی علیه دولت و فدراسیون فوتبال!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۵۸۰۲

شکایت 2 تیم دسته دومی علیه دولت و فدراسیون فوتبال!

دو باشگاه دسته دومی فوتبال هلند می خواهند علیه تصمیم اتخاذشده فدراسیون و دولت، شکایت کرده تا به دسته اول صعودکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، 2 باشگاه فوتبال کامبور و گرافشاپ قصد اقامه دعوی و شکایت دارند. آنان دنبال گرفتن حق خود برای راهیابی به دسته اول لیگ فوتبال هلند معروف به «اردویزی» هستند.

بعد از آنکه فدراسیون فوتبال این کشور اروپایی چند روز قبل، با انتشار بیانیه ای فصل 2020-2019 را به خاطر بیماری کرونا به طور کامل لغو کرد، فصل جاری را بدون اعلام قهرمان به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این تصمیم که در واقع برنامه کلی دولت هلند بود، هیچ تیمی به دسته پایین سقوط نمی کند و هیچ تیمی هم از دسته پایین اجازه صعود به دسته اول را نخواهد گرفت.

به این ترتیب حق تیم های کامبور و گرافشاپ که در رده اول ودوم دسته دوم لیگ هلند بودند، نادیده گرفته شد؛ مساله ای که هم اکنون باعث ناراحتی فراوان مدیران این دو تیم باشگاهی و هواداران شده است.

طبق اعلام رسانه هلندی، سران این دو باشگاه قصد شکایت دارند تا به حق خود یعنی صعود به دسته اول اردی ویزه برسند.

مطابق تصمیمات نهایی گرفته شده، آژاکس آمستردام به دلیل صدرنشینی دسته اول، به صورت مستقیم به پیکارهای  فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت. آلکمار رده دومی نیز در دیدار های پلی آف(انتخابی) همین جام شرکت می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال هلند شکایت دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار