Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت "یادمان بردیا" موفق شد طی شش ماهه دوم سال گذشته نزدیک به 3700 تن کالای کشاورزی و فرآوری غذایی به خارج از کشور صادر کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت یادمان بردیا؛ این شرکت که فعالیت اقتصادی خود را از سال ۷۲ شروع کرده؛ طی سال های فعالیت خود حضور گسترده ای در بازار صادرات کشور داشته است. 
بر اساس این گزارش این شرکت طی شش ماهه دوم سال ۹۸ موفق شد نزدیک به 300 تن کیوی به کشورهای روسیه و هند صادرات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین صادرات 516 تن سیب درختی به کشورهای روسیه و افغانستان از دیگر فعالیت های این شرکت در صادرات محصولات کشاورزی بود. در همین خصوص صادرات 265 تن خرمای مضافتی به کشورهای هند و روسیه توسط این شرکت صورت گرفت. همچنین شرکت یادمان بردیا از مهر ماه تا انتهای اسفند سال 98 موفق شد 248 تن محصولات سیفی، خشکبار و صنایع تبدیلی را از کشور به مقاصدی نظیر روسیه، قطر، افغانستان، ترکیه، هند و عراق صادر کند. 
یکی از بزرگترین پروژه های شرکت یادمان بردیا در بازه زمانی فوق؛ واردات موقت 3000 تن گندم از کشور روسیه و فرآوری آن به آرد در کارخانه های داخل کشور و صادرات این محصول به کشور عراق و افغانستان بود. در این پروژه بزرگ نزدیک به 115 نفر در کارخانجات آرد مشغول به کار شدند. همچنین 260 تریلی کار حمل و نقل گندم ها از بندر به کارخانه و آرد به عراق را بر عهده داشتند و یک فروند کشتی نیز گندم وارداتی از روسیه به ایران را انتقال داد.
این گزارش می افزاید: توزیع 54 تن محصولات پروتئینی و 102 تن کالای اساسی، صنایع تبدیلی میوه (سیب، انار، کیوی، هندوانه و  پرتقال) و خشکبار در بازار داخلی  و تعاونی ها نیز از دیگر فعالیت های این شرکت طی شش ماهه دوم سال 98 بود. 
گفتنی است شرکت یادمان بردیا در طول فعالیت خود همواره سعی بر تامین محصولات باغی و کشاورزی از تولیدکنندگان اصلی در مناطق محروم و ایجاد ارتباط آنان با بازار صادرات جهانی را داشته است. این شرکت با وجود هزینه بربودن و و وجود چالش های فراوان و به دلیل نبود زیرساخت ها؛ محصول نهایی را با بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت  در بازارهای جهانی عرضه کرده است. 
خاطرنشان می شود شرکت یادمان بردیا با بازاریابی مناسب، توجه جدی به بسته بندی و توسعه بازار هدف در سال 99  رونق بیشتر صادرات و به دنبال آن جهش تولید را دنبال می کند.  

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: پیش بینی می شود در نمایشگاه توانمدی های صادراتی ایران امسال بیش از یک میلیارد دلار قرار داد تجاری منجر به صادرات امضا شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارس خبرنگار اقتصادی خبرگزاری مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: روز جمعه هفتم اردیبهست دومین اجلاس همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا و روز شنبه هشتم اردیبهشت ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی با حضور مقامات عالی رتبه کشورمان و مقامات کشورهای مختلف  در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.

وی افزود: 80 کشور در نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که 40 کشور با مقامات عالی رتبه در کنار فعالان اقتصادی در این نمایشگاه شرکت دارند. 

ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: در این نمایشگاه 25 کشور اروپایی نیز حضور خواهند یافت که 12 کشور از اروپای شرقی هستند.رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از 2 هزار بازرگان خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.وی گفت: عربستان نیز به همراه هیئتی عالی رتبه با حضور یکی از معاون زیر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 وی بیان داشت : در نمایشگاه سال گذشته در نتیجه قراردادهای تجار ایرانی و خارجی در این نمایشگاه در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار صادرات تحقق یافت که در سال جاری با توجه به حجم گسترده تجار در سال جاری پیش بینی می شود بیش از یک میلیارد دلار صادرات را منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا