Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:16:19 GMT

باشگاه صنعت نفت آبادان: ما مخالف تعطیلی مسابقات نیستیم!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۰۸۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در هفته گذشته به صورت غیر مستقیم اعلام کرد 13 باشگاه لیگ برتری در ارتباط با مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند با عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم و تعطیلی کامل آن موافق هستند.

از سوی دیگر اینطور گفته شد که پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان سه باشگاهی هستند که مخالفت خود را با تعطیلی لیگ برتر اعلام کرده‌اند و منتظر بازگشت به تمرینات گروهی و از سرگیری مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت می‌گوید آنها هیچگونه درخواست کتبی در این باره به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند. صنعت نفت آبادان تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با 14 امتیاز فاصله از صدر جدول در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد و 33 امتیاز جمع آوری کرده است.

مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در این به خبرنگار ایلنا گفت: "باشگاه صنعت نفت هیچگونه مخالفتی با عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر نداشته است. در جلساتی که مدیران باشگاه داشته‌اند اعلام کرده‌اند که اگر نظر به برگزاری لیگ باشد ما موافقت خواهیم کرد و اگر قرار باشد مسابقات تعطیل شود هم ما موافق خواهیم بود. بالاخره این یک تصمیم جمعی است و نمی‌توان در این باره سلیقه‌ای عمل کرد."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مسعود رضاییان باشگاه صنعت نفت صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس