Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:29:23 GMT

موافقت پليس با لغو طرح ترافيک

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۱۶۸

موافقت پليس با لغو طرح ترافيک

خبرگزاری آریا-پلیس تهران بزرگ موافق حضور کمتر شهروندان در ناوگان حمل و نقل عمومی و لغو اجرای طرح ترافیک است.
به گزارش آریا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران به دنبال اعلام این موضوع از سوی محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران که به دلیل کمبود زمان سوالات اعضای شورای شهر به صورت مکتوب به او ارسال می‌شود با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ترافیکی این روز‌های پایتخت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و میزان تراکم موجود در شهر تهران پلیس مخالف اجرای محدودیت‌های ترافیکی است، اما از مردم انتظار دارد که از انجام سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه وضعیت پایتخت در حوزه کرونا نگران کننده و تصمیم ستاد مقابله با کرونا مبنی بر لغو طرح ترافیک درست است، اضافه کرد: پلیس موافق حضور کمتر شهروندان در ناوگان حمل و نقل عمومی است، البته اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر اجرای طرح ترافیک از ساعت هشت صبح تا 16 مطرح شد که مجددا پلیس با این پیشنهاد مخالفت کرد.
رییس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت کلانتری‌های شهر تهران گفت: مصوبه‌ای در این زمینه وجود دارد که یازده سال بر زمین مانده است، شورای عالی امنیت ملی مصوب کرده است که باید تعداد کلانتری‌ها به 200 عدد برسد و در گام اول 40 کلانتری احداث شود که پلیس این مصوبه را بر اساس نیاز برای شورای شهر و شهردار ارسال کرده است. از شورای شهر درخواست کردیم از 33 هزار میلیارد بودجه شهر تهران یک درصد آن را به موضوع امنیت اختصاص دهند.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در بخش معتادان متجاهر مردم گلایه دارند، اضافه کرد: در این زمینه باید تمام امکانات شهر را بسیج کنیم، اگر 22 مرکز بهاران را فعال شوند می‌توانیم گام بلندی در فرآیند بازپروری برداریم برداریم.
سردار رحیمی به شیوه فعالیت مجموعه بهاران دچار نقد کرد و گفت:معتادان شب‌ها در این مراکز می‌خوابند و روز رها می‌شوند که همین امر موجب الودگی تعداد دیگری از افراد می‌شود. البته نیروی انتظامی هم 600 نفر را مورد بازپروری قرار داده و پس پایان دوره هرگز آن‌ها را در شهر رها نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موافقت پلیس لغو طرح ترافیک شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند