Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:09:24 GMT

مدرسه تلویزیونی ایران تلاش برای نزدیک شدن به عدالت آموزشی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۴۲۵

مدرسه تلویزیونی ایران تلاش برای نزدیک شدن به عدالت آموزشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در استودیوی شبکه آموزش سیما از پشت صحنه ضبط درس علوم تجربی پایه هشتم مدرسه تلویزیونی ایران بازدید و با عوامل آن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کرد گزارشی از روند تولید این برنامه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی در این مراسم ضمن خسته نباشید به دست اندرکاران و تبریک روز معلم به معلمان مدرسه تلویزیونی ایران، حضور معلمان باتجربه در مدرسه تلویزیونی ایران را گام موثری در جهت نزدیک شدن به عدالت آموزشی و دسترسی های عادلانه تر به فرصت های آموزشی عنوان کرد.

وی گفت: همه چیز معلمی عشق است و یک معلم همه سروکارش با اشرف مخلوقات است. تربیت انسان ها کار بسیار بزرگ و با ارزشمندی است و هیچ شغلی به غنا و عمق معلمی نیست.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از مدیر شبکه آموزش و همکارانش بیان کرد: در طی مدتی که مدرسه تلویزیونی ایران در حال ضبط و پخش است از مدیر شبکه گرفته تا همکارانش جز تعهد، دلسوزی و اشتیاق فراوان چیز دیگری شاهد نبودم.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به بعد دیگر مدرسه تلویزیونی ایران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‎های آموزش‎های تلویزیونی ترویج و تبلیغ نوعی دیگر از آموزش در بین معلمان است که به مهارت های تدریس آنها نیز کمک خواهد کرد و می توان گفت مدرسه تلویزیونی ایران یک دوره آموزشی برای معلمان نیز محسوب می‌شود.

مدرسه تلویزیونی ایران در سلیمانیه عراق

احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز با اشاره به بازخورد مدرسه تلویزیونی ایران در بین خانواده‌ها، بیان کرد: روز گذشته چندین فیلم از سلیمانیه عراق برای ما ارسال شده که در یکی از این فیلم ها دانش آموزی خطاب به ما گفته بود که من از کلاس‌های مدرسه تلویزیونی ایران استفاده می‌کنم و معلممان برایمان این تصاویر را ضبط کرده و ارسال می‌کند.

مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به عدالت آموزشی ایجاد شده با آغاز به کار مدرسه تلویزیونی ایران، متذکر شد: مدرسه تلویزیونی ایران باعث شده سبک همگن و همسان از عدالت آموزشی به نمایش گذاشته شود و سبک تدریس یکسان را در کشور ترویج دهد.

احمدی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که دانشگاه فرهنگیان می‎تواند واحدهایی را به بررسی کیفی ضمن خدمت، آموزش ضمن خدمت و ... اختصاص دهد و از این طریق اقدام کند.

کد خبر 4915658 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی شبکه آموزش آموزش و پرورش ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ماه مبارك رمضان برنامه رادیویی رادیو نمایش فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه سه سیما شبکه دو سیما مدرسه تلویزیونی ایران وزیر آموزش و پرورش مدیر شبکه آموزش شبکه آموزش سیما عدالت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)