Web Analytics Made Easy - Statcounter

صارم رضایی از برگزاری پنجمین مجمع انتخابات جمعیت هلال احمر لرستان خبرداد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: علی رغم وضعیت وجود ویروس ڪرونا با رعایت پرتوکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارڪت اعضاء و داوطلبان فعال در هلال احمر و فراهم ڪردن حضور حداڪثری و موثر آنها در ارڪان تصمیم گیری جمعیت همزمان با سراسر ڪشوردر لرستان نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  انتخابات مجامع هلال احمردر روز بیست و سوم خردادماه سال جاری در شهرستانهایی ڪه شعب هلال احمر در آنها دایر و فعال است برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: تمام اعضاء و داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال احمر استان ڪه واجد شرایط شرڪت در انتخابات هستند، می توانند با حضور در شعب اخذ رای شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر استان را در شهرستانهای تابعه انتخاب ڪنند

 رضایی به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره ڪرد و گفت:  تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و  اصول بنیادین جمعیت هلال احمر از شرایط عمومی است ڪه در ڪنار داشتن شرایط اختصاصی جهت عضویت در شورای اجرایی و یا  بازرس هلال احمر نیاز است

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان ڪرد: واجدین شرایط می توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز  با در دست داشتن تمامی مدارڪ با مراجعه به شعب هلال احمر شهرستانهای استان برای ثبت نام اقدام ڪنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان