Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی حشدالشعبی عملیات سامرا در پاسخ به تلاش داعش برای رسیدن به سامرا از نیروهای خود خواست که برای دفع حملات تروریست‌ها به حرم امامین عسکریین(ع) آماده باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المعلومه، فرماندهی حشدالشعبی عملیات «سامرا» امروز از تلاش‌های گاه‌وبیگاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این منطقه هشدار داد و از نیروهای تحت فرمان خود خواست تا برای دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهماالسلام)»، در آماده‌باش کامل به سر برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این فرماندهی آمده است: «ابوحسن الحلفی» فرماندهی عملیات محور سامرا دو نشست جداگانه با فرماندهان تیپ‌های ۳۱۳ و ۳۱۴ و مقامات مسئول بررسی تحولات اخیر برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست‌ها چندین نکته مهم، کلیات طرح‌های نظامی، روند تحولات اخیر، پیشنهاداتی در خصوص حمله اخیر داعش و آمادگی به نحو احسن در قبال هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ای بررسی شد.

الحلفی در این نشست‌ها بر ضرورت تمرکز تمام تلاش‌ها برای مقابله با گروه جنایتکار داعش و دفع هرگونه خطر احتمالی علیه شهر سامرا تأکید کرد و خواستار آماده‌باش کامل نیروها به‌ویژه برای دفاع از مرقد امامین عسکریین(ع) تأکید کرد.

وی افزود: دشمن داعشی گاه‌وبیگاه به دنبال تحقق اهداف پست خود در تعدی به مقدسات ما است اما پایداری نیروهای قهرمان ما و پیروزی‌های آن‌ها، مانع تحقق این اهداف خبیث می‌شود.

سوم بهمن‌ماه سال ۱۳۸۴ تکفیری‌ها با ۲۰۰ کیلو تی ان تی به حرم امامین عسکریین(ع) وارد شدند و گنبد این حرم مطهر را تخریب کردند اما اکنون بزرگ‌ترین گنبد اعتاب مقدسه عراق، در این حرم مطهر ساخته و نصب‌شده است.

طی چند روز اخیر، هسته‌های خاموش داعش با حمایت آمریکا و عربستان چندین حمله تروریستی در استان‌های صلاح‌الدین، ذی قار و دیالی انجام داده‌اند که به شهادت و مجروحیت شماری از نیروهای حشدالشعبی و نیروهای امنیتی منجر شده است.

«سرایا السلام» از زیرمجموعه‌های سازمان حشدالشعبی عراق که وابسته به جریان صدر است، در پی حملات روز گذشته داعش از چند محور به استان صلاح‌الدین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت در مناطق تحت حمایت این نیروها در اطراف سامرا کاملاً برقرار است و مناطق سامرا، الاسحاقی، جزیره سامرا، الجلام، جزیره الاسحاقی، شهرستان بلد و سورسناش در امنیت کامل هستند و هیچ شکاف امنیتی در این مناطق به وجود نیامده است.

انتهای پیام/4106/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: داعش عراق سامرا حشد الشعبی امامین عسکریین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که رسانه‌های عبری زبان مدعی‌اند که در صورت آزادسازی اسرای صهیونیستی از سوی حماس در نوار غزه، سران تل آویو آماده بازنگری در حمله زمینی به شهر رفح هستند، مقامات حماس با رد ادعاهای اشغالگران، پیشنهاد صهیونیست‌ها را عاری از واقعیت و «نمایشی» خواندند و آن را کارت بازی اشغالگران در فشار علیه گروه‌های مقاومت توصیف کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که صهیونیست‌ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

عضو حماس با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

این مقام حماس همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

کد خبر 6089420

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش