Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان گفت: در سال گذشته بالغ بر ۳۰ هزار حمله اینترنتی شناسایی و دفع شد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، بهزاد رسته من مطلق در خصوص عملکرد دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 98 گفت: تکمیل سامانه سجاد به عنوان یک سامانه جامع برای ارائه کلیه خدمات سازمان امور دانشجویان به صورت غیر حضوری از مهمترین اقدامات این دفتر در سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود در راستای تحقق دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، در سال 98، سامانه ویدئو کنفرانس برای ادارات تربیت بدنی، بورس، دفتر مشاوره، معاونت دانشجویان داخل به کار گرفته شد و درخواست کالا از انبار نیز به صورت الکترونیکی تعریف و کاغذ از این فرآیند حذف شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان، ارتقا سخت افزاری سرورها، ایجاد ارتباط مستقیم مکاتباتی با بیش از 50 دانشگاه کشور از طریق پروتکل ECE را از جمله این اقدامات برشمرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان: اختصاص اعتبار به دانشگاه‌ها برای اقدامات پیشگیرانه در مقابل کروناوزیر علوم؛ سرقت اطلاعات از سازمان امور دانشجویان صحت ندارد

وی مقابله موثر با حملات سایبری به سرورها و زیرساخت سازمان را اقدامات مهم دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 98 نام برد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 30 هزار حمله اینترنتی شناسائی و دفع شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به شیوع کرونا و توصیه های ستاد ملی کرونا و هیات دولت بر کاهش حضوری کارکنان گفت: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بسترهای لازم برای دورکاری کلیه کارمندان را فراهم کرده است.

وی راه اندازی domain داخلی جدید به منظور افزایش بهروری شبکه و تعویض سوئیچ های اصلی شبکه اینترنت سازمان با سوئیچ های پیشرفته تر و بهبود کارائی شبکه داخلی را از دیگر اقدامات این دفتر در سال 98 برشمرد. رسته من مطلق با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 98، همکاری با ستاد انتخابات وزارت کشور جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و تائید مدارک تحصیلی به صورت الکترونیکی در زمان ثبت نام داوطلبان را از دیگر اقدامات دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان نام برد.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان حمله هکری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان حمله هکری سازمان امور دانشجویان حمله هکری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،مستوفی، سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود: سال گذشته از ۴۲ هزار سوت زنی مالیاتی که در سامانه سوت زنی ثبت شده بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به حوزه فعالیت پزشکی بوده است.

مستوفی گفت: ازاین گزارش‌ها حدود ۱۰ هزار تخلف با بازدید میدانی به تایید رسید و اطلاعات آن به سازمان نظام پزشکی ارسال شد تا سازمان برابر با ضوابط قانونی با این موارد برخورد کند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی خاطر نشان کرد: عمده گزارش‌های ثبت شده مربوط به اخذ وجه به وسیله کار و عدم استفاده از کارتخوان بوده است.

وی افزود سازمان مالیاتی نسبت به احصا کارت‌هایی که پزشکان به جای کارتخوان از آن برای دریافت وجه استفاده می‌کردند، اقدام کرده و از این اطلاعات برای محاسبه مجموع درآمد این پزشکان و محاسبه مالیات استفاده می‌شود.

مستوفی گفت : علاوه بر این تخلفات موجب می‌شود تا برخی از پزشکان از امکان مشوق‌های مالیاتی ماده ۱۰۰ محروم شوند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی همچنین درباره موضوع ممنوع الخروجی مدیر عامل یکی از بانک‌های خصوصی به دلیل ارائه ندادن اطلاعات تراکنش‌های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی افزود: هماهنگی لازم با اعضای هیئت مدیره این بانک انجام شده و اطلاعات مورد نیاز در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی