Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در قالب این میزان کمک بیش از ۳۵ هزار بسته غذایی تهیه و پس از بسته‌بندی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی دوخت ماسک و لباس‌های بهداشتی ضد ویروس و توزیع رایگان آنها بین مردم، تهیه محلول ضدعفونی کننده، همکاری برای سمپاشی محلات، معابر، مساجد و مغازه‌ها از دیگر اقداماتی است که توسط روحانیون، اعضای هیات‌‎های مذهبی و جوانان جهادی این استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به رعایت پروتکل وزارت بهداشت مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن مومنان در مساجد، طبق برنامه‌ریزی روحانیون در سراسر استان با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هر روز پیش از اذان ظهر یا مغرب به مدت ۱۵ دقیقه به صورت زنده ضمن بیان احکام دینی پاسخگوی سوالات شرعی روزه‌داران نیز هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان نیز گفت: مراکز قرآنی استان با حضور در فضای مجازی و دیگر شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآنی مانند ختم قرآن کریم، اجرای مسابقات مختلف قرآنی و آموزش‌های آیات نورانی این کتاب آسمانی با حضور اساتید قرآنی و قاریان تراز اول کرده‌‎اند.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده بیان کرد: همچنین در این شبکه‌های مجازی، اعضای خانواده‌ها در کنار هم هر شب یک جزء از قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داده لذا جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است.

مردم همیشه در صحنه و نوع دوست آذربایجان‌غربی، همراه با سایر نقاط ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، رزمایش مقدسی را راه‌اندازی کرده‌اند تا کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان استان و آسیب دیدگان از کرونا برسانند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی یارانه معیشتی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی یارانه معیشتی ویروس کرونا آذربایجان غربی یارانه معیشتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه