Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه کیش پاره‌ای از کشور است و در طول تمام دولت‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری انجام شده است گفت: جزیره کیش پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها داشته است و به هر حال در تمام دوران شرایط برای رشد و توسعه منطقه آزاد کیش فراهم شده است.

وی تاکید کرد: ‌معتقدم امروز منطقه آزاد کیش علاوه بر حل مشکلات خود باید بتواند به بخشی از مشکلات کشور را هم حل کند و اتفاقا در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف همین نگاه و رویکرد را دنبال کرده‌ایم و در برنامه‌های توسعه‌ای همواره تمام اسناد بالادستی را در نظر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برنامه‌های توسعه‌ای در منطقه آزاد کیش معمولا سه ساله تدوین می‌شود گفت:‌ امسال در سال دوم اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در این منطقه هستیم و بر اساس آن استراتژی‌هایی را تعریف کرده‌ایم که ملزم به اجرای آن هستیم.

مظفری با بیان انکه اولویت برنامه ما در کیش اقتصاد است، گفت:‌ زمانی که مدیریت منطقه آزاد کیش را بر عهده گرفتم شرایط اقتصادی سختی در جزیره در منطقه حاکم بود بنابراین باید به لحاظ مالی منطقه را توانمند می‌کردیم تا بخش خصوصی هم حس کند یک سازمان مقتدر در کنار آن حضور دارد.

مظفری با تاکید بر اینکه سال گذشته سال توانمندی اقتصادی در منطقه آزاد کیش بوده گفت:‌ برای سال 99 منطبق با دستور رهبری سیاست‌های متعددی برای تحقق شعار جهش تولید داریم که مهمترین آن احیای پروژه‌های نیمه کاره است.

وی با بیان اینکه فعال سازی پروژه‌ای نیمه کاره از سال گذشته آغاز شد، گفت: فعال سازی پروژه‌های نیمه تمام با مدیریت بخش دولتی در اولویت برنامه کاری سازمان منطقه آزاد کیش بوده و توانستیم 11 پروژه بسیار مهم نیمه کاره را فعال سازی کنیم.

وی با بیان اینکه دوره معطلی این پروژه‌های نیمه کاره بین 2 تا 15 سال قبل بوده است گفت: عموما این پروژه‌ها یک طرف مردمی داشته بنابراین ما با سرمایه‌گذاری‌های مردمی در این پروژه‌های نیمه تمام مواجه بودیم که باید هر چه زودتر سرمایه خفته مردم در این پروژه‌ها را احیا می‌کردیم.

مظفری ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بسیار جدی موجود در منطقه آزاد کیش عدم صدور پایان کار برای پروژه‌ها بود از این رو 11 هزار و 500 پایان کار را فقط در سال گذشته صادر کردیم که به دنبال آن اسناد زیادی هم صادر شد.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد کیش در سال گذشته گفت: میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در منطقه 1355 میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته افزایش 500 درصدی به همراه داشت.

وی همچنین درباره ارزش ریالی پروژه‌‌های عمرانی در این منطقه گفت: در سال گذشته ارزش پروژه‌های عمرانی 25 هزار میلیارد تومان بوده که حداقل 10 هزار میلیارد تومان آ‌ن متعلق به 11 پروژه نیمه کاره فعال شده بوده است.

وی همچنین با اشاره به انتشار برخی از اخبار مبنی بر واگذاری اراضی کیش به کشورهای خارجی از جمله چینی‌ها اظهار کرد: هیچ مذاکره و صحبتی در این باره انجام نشده و هیچ سندی هم درباره این موضوع وجود ندارد. این اخبار توسط یک سایت سلطنت‌طلب در خارج از کشور تولید و به صورت مرتب بازنشر شده که با همکاری پلیس فتا توانستیم این سایت را شناسایی کنیم.

مظفری تاکید کرد: ‌از آنجایی که کیش منطقه بسیار مهمی است مردم بر روی بسیار حساس هستند و بر روی این اخبار حساسیت بسیار زیادی نشان می‌دهند اما تمام آن شایعه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمایه فتا مشکلات بخش دولتی مدیرعامل منطقه آزاد کیش منطقه آزاد کیش پروژه های نیمه میلیارد تومان سرمایه گذاری پروژه ها نیمه کاره سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است