Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@13:20:43 GMT

حذف دورس نظری دانشگاه صنعتی سهند فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۰۷۹

حذف دورس نظری دانشگاه صنعتی سهند فراهم شد

براساس تصمیم شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند امکان حذف ۲ عنوان درس نظری دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، براساس تصمیم شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند امکان حذف ۲ عنوان درس نظری دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، حذف دورس نظری دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی به شرط حداقل تعداد ۱۰ واحد باقی مانده با رعایت سقف غیبت ۵/۱۶ جلسات امکانپذیر است؛ لذا با توجه به اینکه خیلی از دروس تخصصی در دانشگاه به صورت سالی واحدی ارایه می‌شوند، جهت جلوگیری از بروز مشکلات عدیده، توصیه می‌شود که دانشجویان خود را مجاب به شرکت فعال در کلاس‌های درسی مجازی آنلاین، امتحانات پایان نیم‌سال و عدم حذف دروس نیم‌سال نمایند چرا که باعث بروز مشکل در ترم‌های آتی تحصیلی برای آن‌ها خواهد شد. ولی چنانچه دانشجو ناگزیر به حذف درس است درخواست حذف درس خود را از طریق ایمیل به دانشکده ذیربط ارسال کنند.

لازم به ذکر است، برای این منظور لازم است دانشجو فرم حذف تکدرس قابل دسترس در سایت دانشگاه – ادارات- اداره آموزش – فرم‌های آموزشی و یا از طریق لینک http://www.sut.ac.ir را دریافت کرده و نسبت به تکمیل آن به ایمیل دانشکده ارسال کنند و همچنین و نتیجه را از دانشکده مربوطه پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی سهند کرونا ویروس آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!

کسی نیست برای حبس دموکراسی آواز بخواند و صدای سرکوب دانشجویان آمریکا را فریاد بزند، چرا؟ چون آنجا سرزمین آزادی و تهِ دنیاست! فرق می‌کند برای کدام انسان بخوانید چون صرف نمی‌کند اگر طرف مظلوم را بگیرید. از سنگ صدا در می‌آید و از مدعیان دموکراسی نه!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: موج جدیدی از بیداری انسانی میان دانشجویان آزاده اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه به راه افتاده است. موجی که خروش آن جز با رسید به ساحل صلح در نوار باریک غزه آرام نمی‌نشیند.

 

صدای سرکوب دانشجویان از ایالت به ایالت سرزمین آرزوها، آمریکا، به گوش می‌رسد اما دانشگاه برای نظام سلطه تا زمانی دانشگاه است که بازداشتگاه اندیشه و پرورشگاه آدم‌آهنی‌ها باشد. اینجا آزادی هم زندانی می‌شود!

 

اگر دانشجو بخواهد از ماتریکس صهیون خارج شده، بال گشوده و به آسمان حقیقت برسد، هشت‌پای سرکوبگری که سرش در سرمزین‌های اشغالی است، آنها را می‌بلعد! دانشگاه تا زمانی دانشگاه است که آنها بخواهند، وگرنه بازداشتگاهی بیش نیست و نباید باشد! 

 

سه گانه زر، زور و تزویر بازی را خوب می‌چیند. زمانی که بخواهند آشوب بر پا کنند، دانشجویان شریف را نشانه می‌گیرند تا شورش را در کشور هدف گسترش دهند اما اگر همان دانشجو بخواهد طرف حق بایستد، به جرم آزادیخواهی سرکوب و منکوب می‌شود.

 

دانشجوی معترضی که می‌گوید چرا در غزه قحطی ایجاد می‌کنید و مردم را آواره کرده‌اید را از حق خوابگاه و غذا محروم و از تحصیل تعلیق می‌کنند! عیبی ندارد، هم‌دردها از چشیدن غم هم شادتر می‌شوند.

 

کسی نیست برای حبس دموکراسی آواز بخواند و صدای سرکوب دانشجویان آمریکا را فریاد بزند، چرا؟ چون آنجا سرزمین آزادی و تهِ دنیاست! فرق می‌کند برای کدام انسان بخوانید چون صرف نمی‌کند اگر در جولانگاه ظلم و استقرار سیاست یک بام و دو هوا، طرف مظلوم را بگیرید.

 

آخرین وضعیت تجمعات در دانشگاه‌های آمریکا

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد. در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ تن تا این لحظه بازداشت شده‌اند.
این اعتراضات به دانشگاه‌ها در کشور‌های دیگر از جمله دانشگاه‌های اروپایی نیز کشیده شده است. بر اساس آمار ارائه شده توسط ان. بی. سی، دانشجویان دست‌کم در ۴۰ دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند و این تحصن‌ها با وجود هشدار و دخالت پلیس همچنان ادامه دارد.

 

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های تهران و سراسر کشور از شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار و آزادیخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اقدام به برپایی تجمع کرده و اقدام خشونت‌بار پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و بازداشت تعدادی دیگر را محکوم می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت