Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از درخواست داوطلبان برای تعویق آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ سازمان سنجش پیگیر تعیین بهترین زمان ممکن برای برگزاری این کنکور‌ها شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام اعتراض داوطلبان کنکور‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ به زمان برگزاری این آزمون‌ها و درخواست تعویق آن‌ها به زمانی مناسب‌تر، سازمان سنجش آموزش کشور با احساس مسئولیتی چشمگیر نسبت به این موضوع وارد کار شد و درخواست داوطلبان را بررسی و پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این خصوص البته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم پیگیر درخواست داوطلبان شد و علیرضا وهاب زاده از قول سعید نمکی وزیر بهداشت نیز مطالبی را جهت پیگیری مسئله تعیین بهترین زمان برگزاری کنکور‌ها اعلام کرده است که در جلسه ستاد کرونا مطرح و پس از آن منتشر خواهد شد.

اما سازمان سنجش آموزش کشور همچنان دست از تلاش برای پیگیری درخواست داوطلبان برنداشته است و صبح امروز فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش به خبرگزاری دانشجو اعلام کرد که مطابق بررسی‌ها سه تاریخ پیشنهادی جدید برای برگزاری کنکور‌های ملی از جمله آزمون سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده‌اند و قرار است که این ستاد درباره زمانبندی جدید نظرات خود را مطرح و مصوبات جدید را اطلاع رسانی کند.

هرچند که از صبح امروز تاکنون برخی از رسانه‌ها درباره زمان جدید برگزاری کنکور‌ها تاریخ‌هایی را پیش‌بینی و حدس زده‌اند، اما طبق اعلام سنجش هیچکدام از این تاریخ‌ها رسمیت ندارد و تا قبل از اعلام تصمیم ستاد کرونا زمان برگزاری جدید برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی نخواهد شد.

البته با توجه به آنکه داوطلبان آزمون دکتری پیش از این درخواست تعویق این آزمون به مردادماه ۹۹ را کرده بودند به نظر می‌رسد تاریخ جدید برگزاری آزمون‌ها در تابستان ۹۹ باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 99 کنکور 99 کنکور دکتری 99 سازمان سنجش درخواست داوطلبان ارشد و دکتری سازمان سنجش کنکور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می‌شود
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش