Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:59:45 GMT

ابراز تاسف وزیر راه از سانحه محور سربیشه-درح

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۲۸۲

ابراز تاسف وزیر راه از سانحه محور سربیشه-درح

وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی با اشاره به حادثه تلخ تصادف در محور سربیشه-درح درخصوص پیگیر‌های انجام شده در این محور توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، متن پیام محمد اسلامی به این شرح است:
" برخورد تریلی و اتوبوس در یکی محور‌های خراسان جنوبی موجب درگذشت تعدادی از هم وطنان و تاثر عمیق بنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محور با توجه به افزایش تردد نیاز جدی به بهسازی داشته است و این مهم از یکسال گذشته با جدیت پیگیری شده است.
ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ تصادف در محور سربیشه-درح و تسلیت به خانواده‌های داغدار به اطلاع می‌رسانم که با پیگیری‌های مستمر انجام شده و نگاه ویژه مسئولین استان به منطقه مرزی درح، در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال مصوب شد که شاهد رشد حدود ۴ برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۷ بودیم.
همچنین، اعتبار پیش بینی شده برای این محور درقانون بودجه سال ٩٩ به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال افزایش یافت که شاهد رشد حدود دو برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۸ هستیم. از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به تکمیل و بهره برداری ۲ کیلومتراز باند دوم در قالب کمربندی شهر درح اشاره نمود. علاوه براین احداث پل ۵ دهنه طاقی بر روی مسیل ماهیرود بوده که درمراحل پایانی است و به زودی بازگشایی خواهدشد. همچنین تکمیل و بهره برداری از ٧ کیلومتر باند دوم احداثی تا اوایل خرداد ماه سال ۹۹ و تسریع در عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتراز باند دوم محور به مبلغ اولیه ۵۴٠ میلیارد ریال که دردهه فجر سال ۹۸ توسط استاندارمحترم خراسان جنوبی کلنگ زنی شد از دیگر اقداماتی است که درحال انجام است.
مطالعات و اسناد مناقصه احداث ۵۰ کیلومتر دیگر از باند دوم به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال و در قالب دوقطعه تهیه شده که انشاءالله بزودی و پس از طی تشریفات مناقصه حداقل یک قطعه به پیمانکارمربوطه واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
همچنین با وجود کار‌های انجام شده، در تماس با مدیران مربوط خواستار تسریع در انجام این پروژه شده ام.
در پایان همه رانندگان عزیز را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و دقت در مختصات جاده‌ها توجه می‌دهم. "

در حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور سربیشه – درح در نهم اردیبهشت ،  سیزده تن جان خود را از دست دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر حادثه راه میلیارد ریال محور سربیشه انجام شده باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس