Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:40:09 GMT

برانکو به کمپین AFC برای مبارزه با کرونا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۳۷۹

برانکو به کمپین AFC برای مبارزه با کرونا پیوست

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFCبرانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تهران به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوسته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندین هفته قبل برای مبارزه با ویروس کرونا پویشی تحت عنوان «زنجیره را بشکن» به راه انداخته است که از طریق ستاره‌ها و چهره‌های مطرح فوتبال آسیا مردم را تشویق می‌کند با ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مانع شیوع بیشتر این ویروس مرگبار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته‌های گذشته بیش از ۱۳۰ بازیکن، مربی و داور برجسته آسیایی با شرکت در پویش BreakTheChain و حمایت از ارتقاء آگاهی مردم در زمینه مبارزه با شیوع کووید ۱۹، خواستار اتحاد مردم در این دوره بی سابقه شده اند. ضمن اینکه جدیدترین رهنمود‌های بهداشتی و بهداشت شخصی سازمان بهداشت جهانی را به اشتراک گذاشته اند.

این سایت اسامی چهره‌هایی را که به تازگی به این پویش پیوسته‌اند منتشر کرد که در میان ستارگان فوتبال آسیا که قرار است این پیام را به مردم برسانند، نام برانکو ایوانکوویچ سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس نیز چشم می‌خورد.

ایوانکوویچ گفت: می خواهم احترام و قدردانی خود را از همه کسانی که در خط مقدم مقابله با این بحران هستند، ابراز کنم. فداکاری‌های آن‌ها بی اندازه است و همه ما باید به عزم و اراده و سرسختی کادر بهداشتی خود که در سراسر جهان با کووید ۱۹ می‌جنگند، ادای احترام کنیم.

او بیان کرد: از همه مردم در سراسر آسیا می‌خواهم که قوی باشند. این دوره دشوار است، ما می‌دانیم که ماندن در خانه چالش‌های خاص خود را دارد، اما این یک امتیاز هم محسوب می‌شود، امتیازی که قهرمانان پزشکی ما از آن برخوردار نیستد.

برانکو گفت: بزرگترین هدیه‌ای که در این لحظه می‌توانیم به آن‌ها ببخشیم پیروی از توصیه‌های دولت‌ها و کارشناسان بهداشت و درمان است، بنابراین من همه را ترغیب می‌کنم به من بپیوندند تا زنجیره‌ را بشکنیم و شیوع این ویروس را متوقف کنیم.

پیش از این هم چند بازیکن کشورمان از جمله علیرضا جهانبخش، مرتضی پور علی گنجی، بیرانوند، سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان و فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان نیز به این پویش پیوسته بودند.

بیشتر بخوانید:

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

کمک باشگاه ناپولی برای مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود