Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ماهر در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه در مورد فعالیت مشاغل کم خطر یا مشاغلی که دارای خطر متوسط هستند، همچنان بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید جدی وجود دارد، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا ، این احتمال وجود دارد در شهرهایی که از نظر مدیریت بحران کرونا و کاهش شیوع این ویروس در وضعیت سفید قرار دارند با در نظر گرفتن تمهیداتی اماکن مذهبی باز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به افزایش ترافیک در تهران بر اثر لغو طرح ترافیک قرار است پیشنهاد مشترکی که از سوی ستاد مقابله با کرونا در تهران و شهرداری تهیه شده در ستاد ملی کرونا مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و در مورد آن تصمیم گیری شود و این احتمال وجود دارد که در ساعات محدودی طرح ترافیک در تهران برقرار شود.

ماهر با بیان اینکه صنوفی که در این ایام اجازه فعالیت دارند باید پروتکل های بهداشتی را به طور کامل اجرا کنند ، گفت : اگر این پروتکل‌ها از سوی آنها رعایت نشود با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته وی، یکی از پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مربوط به فعالیت آرایشگاه‌ها است. همکاران ما در حوزه بهداشت محیط رصد کامل بر این موضوع دارند و اگر پروتکلها از سوی آرایشگاه ها اجرا نشود با برخورد شدیدی مواجه خواهند شد.

معاون ستاد مقابله با کرونا در تهران همچنین با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی گفت : در همین چارچوب شهرداری تهران در مبادی ورودی «بی آر تی» و «مترو» غرفه هایی را به منظور فروش ماسک به قیمت مصوب وزارت بهداشت دایر کرده است.

در نظارت میدانی که امروز انجام دادیم، بسیاری از مردم از این موضوع استقبال کرده بودند و خودشان از هنگام خروج از منزل ماسک زده بودند و نیازی به خرید ماسک از غرفه های ایجاد شده نداشتند.

ماهر در بخش پایانی صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه ویروس کرونا یک ویروس نوپدید است و ممکن است با تغییرات پیش بینی نشده ای همراه باشد ، اظهار کرد: در واقع ما تلاش داریم با انجام برخی از اقدامات و تدوین برخی از دستورالعمل ها جلوی شیوع هرچه بیشتر این ویروس را بگیریم.

۲۳۵۲۱۲

کد خبر 1384094

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس دانشگاه ویروس کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان، دانشگاه‌ها را تعطیل کرد
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار