Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:31:09 GMT

سه میلیارد تومان لوازم برقی قاچاق در کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۷۶۵

سه میلیارد تومان لوازم برقی قاچاق در کرج کشف شد

فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دپو لوازم و تجهیزات برقی قاچاق در منطقه ماهدشت کرج به ارزش سه میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد:  در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقادیری قطعات جاروبرقی در انباری واقع در ماهدشت کرج، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی از سوله های موجود در انبار هشت هزارو ۲۲۰ دستگاه انواع موتور جاروبرقی و سشوار خارجی و هفت هزارو ۹۸۰دستگاه موتور جاروبرقی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: طی تحقیقات اولیه از صاحب کالاهای کشف شده، مشخص شد انبار محل کشف کالا در سامانه جامع انبارهای سازمان صمت ثبت نشده و کالاها بدون هیچ گونه مجوزی از منطقه ویژه اقتصادی به این انبار انتقال داده شده است.

 وی خاطرنشان کرد : بر اساس اظهارات نامبرده خط تولید موتور وسایل برقی برای تولید در داخل کشور در انبار وی در منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شده اما در بازدید از انبار محرز شد که خط تولیدی راه اندازی نشده است، که بر اساس قانون، خروج قطعات و لوازم از منطقه ویژه اقتصادی بدون تولید محصول نهایی ممنوع و قاچاق محسوب می شود.

محمدیان اعلام کرد: بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده سه  میلیارد تومان تخمین زده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کالا فرماندهی انتظامی البرز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر