Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اجرای پویش همدلی در راستای کمک به اعضای تحت پوشش خود که به دلیل آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا از نظر معیشتی دچار آسیب شده اند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از صندوق هنر، مدیرعامل این صندوق با بیان این مطلب گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، خسارت های مالی ناشی از تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری کشور متاسفانه فعالان حوزه فرهنگی و هنری با مشکلات زیادی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از آنجا که اکثر هنرمندان کشور از حقوق ثابت برخوردار نیستند و با تداوم تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری نیازمند حمایت هستند، صندوق اعتباری هنر از زمان شیوع این ویروس در اوایل اسفندماه علی رغم محدودیت های بودجه ای درصدد رفع مشکلات این قشر فرهیخته کشور است.

 

وی تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر نیز به پویش ایران همدل پیوست تا بتواند گامی هرچند کوچک در جهت رفع بخشی از مشکلات اهالی فرهنگ و هنر کشور بردارد.

 

سیدزاده با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص گفت : در مرحله اول اجرای این پویش با هدف حمایت از اعضا صندوق برای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب طرح کمک مستمری، کمک هزینه معیشتی واریز شد.

 

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: پویش همدلی برای ایران همدل با هدف کمک به نیازمندان آغاز شد. همکاران این مجموعه نیز با تخصیص یک روز از حقوق خود به این پویش پیوستند. امیدواریم با همراهی اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم در مراحل بعد از تمامی اعضایی که در این ایام دچار مشکل شده اند حمایت کنیم.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایران همدل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام جاودان خرد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک به خصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها شامل پرداخت این تسهیلات می‌شوند.

وی بیان داشت: واحدهای صنعتی، معدنی، شهرداری‌ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا محیط زیست استان برای مراجعه کنند.

جاودان خرد افزود: هیچ نهادی تاکنون برای ارائه طرح‌های زیست محیطی و دریافت تسهیلات به صندوق ملی محیط زیست مراجعه نکرده است.

وی اظهار داشت: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک مؤسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلاتی با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند اما متأسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

جاودان خرد تصریح کرد: متأسفانه صنایع، شهرداری‌ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهره مندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده نکرده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

کد خبر 6094198

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران