Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:39:33 GMT

دوربین سه گانه؛ ویژگی اصلی گلکسی Z Flip 2

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۰۴۴

دوربین سه گانه؛ ویژگی اصلی گلکسی Z Flip 2

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای تلفن‌های هوشمند پیشرفت و توسعه امری ضروری است و شرکت‌های مختلف برای رقابت از باقی سازندگان باید سعی کنند همیشه محصولات خود را بروزرسانی کنند.گاهی این بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حتی پیش از عرضه نسخه قدیمی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که این کار را به دفعات انجام داده است.

طراحی‌های منتشر شده برای نسل بعدی گلکسی Z Flip

اکنون زمانی زیادی تا عرضه گلکسی Z Flip توسط سامسونگ باقی مانده، اما این بدان معنا نیست که توسعه این دستگاه برای بهتر شدن شروع نشده است. در واقع بر طبق جدیدترین طراحی منتشر شده در WIPO، سامسونگ در حال بررسی دو مدل بالقوه برای نسخه بعدی این دستگاه است که هر دوی آن‌ها در پشت خود یک دوربین سه‌گانه جای داده‌اند. در ادامه تصویر منتشر شده از دو طراحی این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: کاهش ۱۳ درصدی میزان فروش گوشی‌های هوشمند در جهان

جزئیات طراحی دو مدل نسل بعدی Z Flip

مدل A دارای یک طراحی آشنا است که دوربین‌های آن به صورت افقی قرار گرفته‌اند. البته این مدل نسبت به دیگری دارای صفحه ثانویه کوچک‌تری است. دلیل این امر هم کاملا واضح است، زیرا ماژول دوربین در این طرح کمی به دلیل قرارگیری افقی خود جای کمتری برای صفحه ثانویه مخصوص اعلان‌ها باقی می‌گذارد.

در مدل B مشاهده می‌کنیم که قرارگیری عمودی دوربین سه‌گانه دستگاه باعث شده است که جای بیشتری برای صفحه ثانویه در نظر گرفته شود و بدین ترتیب این نمایشگر کوچک OLED بزرگ‌تر باشد. خود این طرح اطلاعات دیگری به ما منتقل نمی‌کند و اصلا ضمانتی وجود ندارد که سامسونگ حتی یکی از آن‌ها را به مرحله ساخت نهایی برساند. اما حداقل به ما از تلاش سامسونگ برای اضافه کردن دوربین سه‌گانه به نسل دوم گوشی گلکسی Z Flip خبر می‌دهد و این مسئله کاملا منطقی است، زیرا در زمان حال اکثر پرچمداران حداقل سه دوربین را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی Z Flip شرکت سامسونگ دوربین سه گانه گلکسی Z

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟