Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه روستا کالا بسیج دانشجویی (شبکه مردمی حمایت ازتولیدات روستایی) اقدام به تهیه و تامین ۱۰ هزار بسته مواد غذایی کاملا ایرانی کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شبکه روستا کالا بسیج دانشجویی (شبکه مردمی حمایت ازتولیدات روستایی) اقدام به تهیه و تامین ۱۰۰۰۰ بسته مواد غذایی کاملا ایرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این بسته‌های غذایی باهمکاری بنیاد مستضعفان و سازمان اقتصادی کوثر تهیه و بسته بندی آن از توسط گروه‌های جهادی از هفته گذشته آغاز شده است.

لازم به ذکر است، این رزمایش مومنانه از فردا دوشنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان باسالروز وفات حضرت خدیجه (س) آغاز و تاشهادت امیرالمومنین ادامه دارد.   گفتنی است، این بسته ها برای توزیع میان خانواده های نیازمندان سراسر کشور در اختیار گروههای جهادی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روستا کالا بسیج دانشجویی توزیع مواد غذایی رزمایش مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید

تاجیک با اشاره به نکات مهم در هنگام خرید و نگهداری تخم مرغ گفت: در هنگام خرید دقت کنید روی هر عدد تخم مرغ نام یا علامت تجاری واحد تولیدی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا (به روز، ماه و سال) درج شده باشد.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: از مصرف تخم مرغ‌های شکسته یا دارای ترک در مواد غذایی به ویژه در تهیه غذا‌هایی که نیاز به طبخ ندارند (مانند خامه یا سس) باید خودداری شود.

به گفته تاجیک، تخم مرغ خام بر روی سطوحی که با مواد غذایی آماده خوردن در ارتباط هستند نباید قرار گیرد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری تخم مرغ، افزود: تخم مرغ‌ها باید در یخچال و دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد نگهداری شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد