Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:23:12 GMT

کرونا پشت ثروتمندترین کشورهای دنیا را خم کرده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۱۴۲

کرونا پشت ثروتمندترین کشورهای دنیا را خم کرده است

عضو هیات امنای صندوق نیکوکاری کرونا در فرابورس گفت: با توجه به مسائل عظیم، گسترده و متنوع مربوط به کرونا در ایران و دنیا، مشکلات و نیازها فراوان است و این ویروس حتی پشت ثروتمندترین کشورهای دنیا را خم کرده است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر ایرج فاضل در حاشیه نشست نحوه هزینه کرد اوراق نیکوکاری کرونا با اعلام این مطلب، اظهار داشت: تعریف نماد نیکوکاری کرونا 1 و 2 در فرابورس، ابتکار بسیار خوبی است برای افرادی که آمادگی کمک به حوزه سلامت، بهبود وضعیت و رفع نیازها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعتماد مردم باید به مشارکت در این طرح نیکوکاری جلب شود و بسیاری از افراد آمادگی دارند که برای مبارزه و کنترل کرونا در کشور، به حوزه سلامت کمک کنند و تعریف نماد کرونا 1 و 2 در فرابورس، راه بسیار خوبی برای تقویت مشارکت های مردمی است.

عضو هیات امنای صندوق نیکوکاری کرونا در فرابورس خاطرنشان کرد: حیرت انگیز است که ویروس کرونا که وزن آن چندین گرم است، دنیا را تغییر داده و چنان تغییرات عظیمی ایجاد کرده که در تاریخ بشر، بی سابقه بوده است و چنان هزینه هایی تحمیل کرده که حتی ثروتمندان کشورهای دنیا در مقابل آن سر خم کرده اند.

فاضل یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران در حد توان خود برای مبارزه به کرونا کمک و حمایت می کند اما هزینه های این کار، از عهده هیچ دولتی ساخته نیست به ویژه برای ما که قبل از شیوع کرونا، انواع مشکلات را داشته ایم.

وی افزود: شرط مشارکت بیشتر مردم در مبارزه با کرونا و افزایش خرید سهام های نیکوکاری کرونا در بورس، جلب اعتماد عمومی است اما متاسفانه اعتماد به ویژه در مسائل مالی در کشور در سالهای اخیر، بحق زیر سوال رفته است. بنابراین باید اعتماد، گزارش دهی متناوب و شفافیت در مسائل مالی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس نیکوکاری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۳ هزار و ۹۰۱ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحدی قرار گرفت و برای چهارمین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس با رشد ۴۲ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۸ هزار و ۴۴۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، کچاد، فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹۳ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۰۸ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران ۳ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۷۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، حسینا، ودی، هرمز، فجهان و کرمان بیشترین تاثیر بر رشد و نماد فزر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا