Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@21:53:48 GMT

برانکو هم به کمپین مبارزه با کرونا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۳۴۳

برانکو هم به کمپین مبارزه با کرونا پیوست

AFC اسامی جدید بازیکنان و مربیان آسیایی که برای مبارزه با کرونا به کمپین «زنجیره را بشکن» ملحق شدند را منتشر کرد که نام برانکو نیز در آن دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی تیم ملی عمان و سابق پرسپولیس یکی از این چهره های فوتبال آسیا است که به کمپین زنجیره را بشکن AFC ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در این زمینه گفت:

می خواهم در ابتدا از تمام کسانی که برای مبارزه با ویروس کرونا وارد میدان شدند، تقدیر و تشکر کنم. جان فشانی و ایثار این افراد در خط مقدم غیرقابل توصیف است. همه باید در این شرایط پشتیبان کادر درمانی باشیم که با جان فشانی در خط مقدم با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

وی افزود:

به تمام مردم آسیا توصیه می کنم که در خانه هایتان بمانید. در شرایط سختی قرار داریم و می دانم ماندن در خانه نیز چالش های خاص خود را دارد. اما ماندن ما در خانه امتیازی برای کادر درمانی است تا بتوانند هر چه زودتر جلوی این ویروس را بگیرند. بهترین هدیه در این شرایط برای آنها می تواند این باشد که شما به توصیه های بهداشتی دولت و کارشناسان سلامت عمل کنید. به همین خاطر همه را تشویق می کنم تا به کمپین شکستن زنجیره کرونا ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرونا برانکو پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با برخورد وحشیانه و خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین و مردم غزه و بازداشت ۵۵۰ نفر از دانشجویان، کمپین «آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه» توسط سازمان زیباسازی در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شده‌است.

در این کمپین تصاویری از سرکوب دانشجویان آمریکایی در محوطه دانشگاه توسط پلیس این کشور و سرکوب و کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به نمایش درآمده است، آزادی بیان به سبک آمریکا و اسرائیل به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه