Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی باند کلان قاچاق مواد مخدر و کشف دو تن و 306 کیلوگرم انواع موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند‌ کلان قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان، محل‌های تردد احتمالی قاچاقچیان شناسایی و برای رصد منطقه، تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی با حساسیت ویژه‌ای مورد استفاده قرار گرفت که رادار موجود در نوار مرز، خودروهای قاچاقچیان را شناسایی کرد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، مأموران با اجرای طرح مهار و مسدود کردن محورهای نفوذی، قاچاقچیان را در محاصره خود قرار داده و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و با رعایت اقدامات احتیاطی و تأمینی، اقدام به تیراندازی به سمت سوداگران مرگ کردند و قاچاقچیان که خود را در تنگنا می‌دیدند و توان مقابله با مرزبانان را نداشتند، با مخفی کردن محموله موادمخدر در دهانه "ملندی"، از محل متواری شدند.

سردار ملاشاهی با بیان اینکه یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان در مرزها ادامه دارد، اظهار داشت: مرزداران دلاور استان موفق شدند در پاک سازی محل درگیری ضمن توقیف دو دستگاه خودروی تویوتا، مقدار 2 تن و 306 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 2 تن و 70 کیلوگرم تریاک، 143 کیلوگرم حشیش، 60 کیلوگرم شیشه و 33 کیلوگرم سایر مواد مخدر را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان خاطرنشان کرد: مرزهای استان سیستان و بلوچستان با حضور همیشگی مرزبانان غیور، برای فعالیت‌ قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است و مأموران برای مبارزه با این پدیده شوم خانمان سوز، اجازه جولان به قاچاقچیان و باندهای کلان قاچاق مواد مخدر را در مرزهای ایران اسلامی نخواهند داد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر سیستان و بلوچستان مرز زاهدان سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد