Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان محلی عربی در داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ از اعتصاب سراسری آزاد از روز سه شنبه در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، این اعتصاب در اعتراض به این انجام می‌شود که دولت اسرائیل به خواسته‌های کمیته مرکزیِ پرداخت غرامت به مسئولان محلی عربی به خاطر خسارت‌های شدیدی که اخیراً به دلیل کرونا متحمل شده‌اند، پاسخ نگفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان عرب تصمیم گرفتند تا تحصنی اعتراض آمیز را در مقابل دفاتر وزارت دارایی در قدس در ساعت ده و نیم صبح دوشنبه تا ساعت یازده و نیم صبح برگزار کنند.

برگزاری این تحصن همزمان با تشکیل جلسه کمیته مالی پارلمانی در کنست با مشارکت هیاتی به نمایندگی از این کمیته مرکزی انجام می‌شود.

این تصمیم‌ها پس از آن صورت گرفت که شورای کل کمیته مرکزی روسای محلی عربی در اسرائیل نشست فوق العاده‌ای در روز شنبه برگزار کرد.

شورای کل در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدامات به عنوان آغاز زنجیره گام‌های اعتراض آمیز صورت می‌گیرد، چراکه دولت اسرائیل تا به الان به خواسته‌های کمیته مرکزی مبنی بر پرداخت غرامت به مسئولان محلی عربی به دلیل خسارت‌های بسیار ناشی از مقابله با کرونا در میان مناطق عربی پاسخی نداده است.

محور خواسته‌های کمیته مرکزی این است که دولت هرچه سریع‌تر به مسئولان محلی عربی به دلیل خسارت‌ها کمک مالی کند.

کمیته مرکزی اعلام کرد که احتمال مطرح ساختن مساله آموزش‌های مناطق عربی را در چارچوب تدابیر اعتراض آمیز و اعتصاب‌ها بررسی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل اراضی اشغالی کمیته مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، انصارالله یمن با انتشار فیلمی از آمادگی نیروهای خود برای ورود زمینی به نبرد طوفان الاقصی و کمک به نجات مردم فلسطین خبر داده است

در این فیلم لحظاتی از حضور نیروهای یمنی در تونل‌های زیرزمینی غزه و حمله به مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی بازسازی شده است.

این فیلم را در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف