Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناحیه مقاومت بسیج درگز در سال 98، صرفا در دو بخش بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی بیش از 50 عنوان خدمت با ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال به مردم درگز ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ به ارائه گزارش عملکردی از ناحیه مقاومت بسیج درگز در سال 1398 پرداخت و اظهار کرد: تمام تلاش همکاران ما در سپاه درگز در درجه اول خدمت رسانی به مردم و رفع بخشی از آلام محرومین رنج کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی درگز از ابتدای سال 98 همواره در قالب تیم های تخصصی پزشکی، اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو بین بیماران می کرد؛ البته تلاش ما بر این بود که اکیپ های خود را در مناطق عشایر نشین، روستایی و کم برخوردار مستقر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: در سالی که گذشت بیش از 1700 مورد ویزیت رایگان توسط متخصصان عمومی، اطفال، ارولوژی، ارتوپد، قلب، چشم، مامایی و ... به مردم درگز ارائه شد؛ همچنین 800 نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کردند و 20 نفر به صورت رایگان در بیمارستان خاتم مشهد مورد عمل چشم قرار گرفتند؛ در مجموع مبلغ 30 میلیون تومان دارو هم به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع شد.

غفاری با اشاره به خدمات بسیج سازندگی تشریح کرد: تهیه 27 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، توزیع بیش از 500 بسته غذایی، تهیه و توزیع 200 سری لوازم التحریر، توزیع 2000 پرس غذای گرم و اهدای 200 دست البسه شب عید به کودکان نیازمند بخشی از این خدمات است.

وی افزود: با توجه به نزول باران های سیل آسا در اوایل سال گذشته در شهرستان درگز، کارکنان و بسیجیان این ناحیه در قالب 10 گروه جهادی به کمک مردم سیل زده آمدند و بیش از 40 منزل خسارت دیده از سیل را پاکسازی کردند؛ همچنین 1 کامیون وسایل منزل و مواد غذایی ضروری بین سیل زدگان توزیع شد.

این مقام مسئول تبیین کرد: بسیج سازندگی در بخش ساخت و ساز و مرمت منازل و مدارس هم فعال بوده و موفق شد با رنگ آمیزی 15 مدرسه، ساخت مدرسه 2 کلاسه در روستاهای دور افتاده، ساخت 4 منزل برای سیل زدگان روستای شوی در ظرف مدت 45 روز و مرمت و بهسازی بیش از 25 منزل و مسجد، عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای بگذارد.

غفاری تاکید کرد: همانطور که در گذشته هم بیان شد، بهداری سپاه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز پای کار مردم بوده و با گندزدایی مرتب خیابان ها، معابر و خودروهای عبوری، توزیع مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ... نقش مهمی در حفظ سلامت مردم ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1398 مجموعا بیش از 50 نوع خدمت صرفا در دو بخش بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی به مردم درگز ارائه شد که ارزش اقدامات انجام شده بالغ بر 20 میلیارد ریال است؛ البته در این قضیه خیرین و گروههای مردمی کمک بسیار زیادی به سپاه کردند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان خاطرنشان کرد: سپاه تمام موفقیت های خود را مدیون لطف خدا و اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است؛ امیدواریم از این پس بتوانیم با خدمات بیشتر و شایسته تر گامی در جهت افزایش سلامت اجتماعی مردم برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج درگز بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسین آبادی گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برقراری مشاوره تخصصی رایگان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان جامعه مددجویان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از مشاوره تخصصی غیرحضوری بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: در سال گذشته شش هزار و ۷۵۷ مراجعه کننده حضوری به صورت رایگان در ۲۴ مرکز غیردولتی خدمات تخصصی مشاوره دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان اختلافات خانوادگی، اختلال اضطراب، اختلال شخصیت و اختلال در ارتباطات فردی را از مهمترین موضوعات عنوان شده در مشاوره‌های تخصصی عنوان کرد.
حسین آبادی بر لزوم مشاوره‌های قبل از ازدواج تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود زوجین در سال‌های پس از شروع زندگی مشترک برای حل مشکلات به مشاور مراجعه می‌کنند و یا به دلیل به تفاهم نرسیدن برای طلاق راهی محاکم قضایی می‌شوند.
در پایان این مراسم از خدمات مددکاران، مشاوران و روانشناسان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج