Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:05:32 GMT

۷ معلم نمونه دامغان تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۵۵۳

۷ معلم نمونه دامغان تجلیل می‌شوند

حسن کاتبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هفت معلم نمونه دامغانی طی دو بخش استانی و شهرستانی تجلیل می‌شوند، ابراز داشت: با ارزیابی صورت گرفته و بر اساس معیارهای و ضوابط تعریف‌شده معلمان نمونه استانی و شهرستانی انتخاب و طی هفته معلم تقدیر خواهند شد.

وی افزود: سه معلم نمونه شهرستانی، یک معلم ویژه شهرستانی، یک معلم نمونه ویژه شهرستانی در بخش مدارس غیردولتی، یک معلم نمونه استانی و معلم نمونه ویژه استانی در سال ۹۹ طی آئینی با حضور مسئولان استان و شهرستان تجلیل و تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای آموزش‌وپرورش دامغان بابیان اینکه مراسم طی روزهای آتی با حضور استاندار در مرکز استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: از معلمان نمونه شهرستان دامغان به‌صورت ویدئو کنفرانس تقدیر به عمل خواهد آمد که این افراد طی این جلسه می‌توانند با بالاترین مقام اجرایی استان صحبت کنند.

کاتبی در ادامه تصریح کرد: رضا فدایی از مقطع متوسطه دوم دبیرستان پسرانه شاهد به‌عنوان معلم نمونه شهرستانی، معصومه غریب بلوک مشاور نمونه شهرستانی از آموزشگاه دخترانه شهید باقریان، فاطمه نفری آموزگار مقطع ابتدایی از آموزشگاه پسرانه پدر به‌عنوان معلم نمونه شهرستانی، زهرا نادعلی زاده مدیر نمونه آموزشگاه ۲۲ بهمن به‌عنوان نمونه شهرستانی، محمدرضا ناصری از دبیرستان تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی به‌عنوان دبیر نمونه استانی، مهدی نوری زاده به‌عنوان نمونه ویژه استانی و فاطمه محمدی از آموزشگاه غیردولتی تزکیه مقطع اول و دوم به‌عنوان نمونه استانی اسامی معلمان نمونه را شامل می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، خاطره گویی در قالب فیلم کوتاه، ساخت کلیپ با عنوان تقدیر از معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی، دیدار مدیر، معاونان جمعی از کارکنان آموزش‌وپرورش به‌اتفاق معلمان نمونه استانی و شهرستانی با امام‌جمعه و فرماندار و حضور در گلزار شهدا مهم‌ترین برنامه‌های هفته مقام و منزلت معلم در دامغان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۴ هزار دانش‌آموز، یک هزار ۲۰۰ فرهنگی و کادر اجرایی در ۱۰۷ آموزشگاه دامغان فعالیت آموزشی دارند.

کد خبر 4915961

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش سمنان دامغان هفته معلم ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید نمونه شهرستانی نمونه استانی معلمان نمونه معلم نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلمان در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این برنامه امام جمعه سپیدان با همکاری فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و با حضور روسای اداره‌ها و جمعی از پاسداران به صورت نمادین در چند مدارس شهر اردکان حضور یافته و روز معلم را گرامی داشتند.

در این مراسم مسئولان با اهدای شاخه گل به آموزگاران و دبیران آموزشگاه، از مقام شامخ معلم تقدیر کردند.

شهرستان سپیدان در شمال غربی فارس و در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد