Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:27:20 GMT

مناطق گردشگری نهاوند تعطیل است/اعمال محدودیت تردد در سراب ها

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۶۵۴

مناطق گردشگری نهاوند تعطیل است/اعمال محدودیت تردد در سراب ها

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری ظهر یکشنبه در جلسه رزمایش کمک مومنانه و قرارگاه زیستی ضمن تقدیر از سپاه، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و دست اندرکاران پویش مردمی برای شناسایی ۶ هزار خانوار نیازمند، بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در نهاوند به مرحله اجرا رسید ولی برای بهتر تحقق یافتن این مهم به همدلی بیشتری نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات تاکسی داران اشاره کرد و گفت: در حالی که هنوز افزایش نرخ کرایه صورت نگرفته و تعرفه جدید مصوب نشده اما شاهد افزایش ۵۰ درصدی کرایه‌ها توسط تاکسی داران هستیم که این امر نشان دهنده آن است که نظارت دقیقی صورت نگرفته است.

ناصری به حضور عشایر در نهاوند اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی باید چهارچوبی برای ساماندهی عشایر داشته باشد تا سلامت مردم را به خطر نیندازد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مناطق گردشگری شهرستان نهاوند همچنان تعطیل است و آمادگی پذیرایی از گردشگران وجود ندارد، گفت: بخشداران برای ورودی سراب‌ها محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه تمامی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه باید نوبت‌دهی تک نفره داشته و تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت با آنان برخورد جدی خواهد شد، گفت: مدیران و کارمندان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش برای حفظ سلامت خود و جامعه هستند.

کد خبر 4915778

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نهاوند ویروس کرونا گردشگری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه