Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:45:11 GMT

یک نفر در رودخانه کرج مفقود شد/ جستجو ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۶۷۶

یک نفر در رودخانه کرج مفقود شد/ جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مجید فیض جعفری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یکی از شهروندان در رودخانه کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۳۵ «نساء» به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و بررسی صحنه حادثه مشخص شد، دو نفر از شهروندان در حال عبور از رودخانه کرج در جاده چالوس بوده اند که یکی از آنها تعادل خود را از دست داده و دچار غرق شدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تاکنون خبری از فرد غرق شده در دست نیست، گفت: تلاش توسط عوامل امدادی برای پیدا کردن نامبرده ادامه دارد.

سرهنگ فیض جعفری افزود: شهروندان عزیز با توجه به بارش‌های اخیر از ورود به رودخانه‌ها و همچنین توقف در کنار آب‌های روان پرهیز کنند.

کد خبر 4916012

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه کرج شهرستان کرج غرق شدگی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم