Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@20:45:21 GMT

استقلالی‌ها به دنبال جلب رضایت دیاباته

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۷۰۷

استقلالی‌ها به دنبال جلب رضایت دیاباته

باشگاه استقلال برای راضی کردن مهاجم اهل مالی خود باید به درآمد دلاری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال باید تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۲۵۵ هزار دلار برای شیخ دیاباته و ایجنتش مهیا کند، اما در شرایط فعلی، استقلالی‌ها نیازمند خرید زمان هستند و از این رو باید به دنبال راهی برای جلب رضایت این بازیکن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته برای استقلال مهاجم بسیار مهمی به شمار می‌رود و هواداران استقلال دوست دارند او تحت هر شرایطی در تیم‌شان بماند. از طرفی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی تیم هم تلاش می‌کنند تا دیاباته را در ترکیب فصل آینده هم حفظ کنند.

در همین راستا استقلالی‌ها به دنبال راهی هستند تا شیخ دیاباته را راضی کنند و با پرداخت مبلغی، از این بازیکن زمان بیشتری بگیرند. با جدایی بودروف بلغاری از استقلال، این تیم فقط میلیچ و دیاباته را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارد و در صدد جلب رضایت آنهاست.

گفتنی است؛ این دو بازیکن خارجی در زمان مربیگری استراماچونی بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دادند و هواداران خواستار ادامه فعالیت‌شان هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم