Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کردستان گفت: به منظور اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، 19 هزار و 820 خانوار نیازمند و آسیب‌دیده غیر تحت‌پوشش نهادهای حمایتی شناسایی شدند که تا این لحظه 15 هزار و 720 بسته معیشتی به ارزش 49 میلیارد و 500 میلیون ریال در بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان توسط آحاد مردم ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه در برخی اماکن عمومی می‌بینیم که شئونات و ارزش‌های اسلامی رعایت نمی‌شود لذا برخورد مناسب با این افراد که ارزش‌های اسلامی را نادیده می‌گیرند مانع ترویج بیشتر منکرات خواهد شد.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید همه در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم و از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: موضوع شیوع کرونا و تلاش برای قطع زنجیره آن امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور و جهان مطرح است و با بسیج همگانی اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

وی افزود: سپاه بیت‌المقدس کردستان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج و تمام امکانات و توان خود در این مدت در راستای کمک به قطع زنجیره کرونا و حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر اقدامات زیادی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آموزش پیشگیری از شیوع و ابتلای به کرونا، 39 هزار مورد محتوای آموزشی توسط سپاه تولید شده و از طریق مختلف سایت‌های خبری، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا کمبود اقلام بهداشتی و ضدعفونی به دغدغه مردم و مسوولین تبدیل شده بود، سپاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات خود و به ویژه نیروهای بسیج، به تولید ماسک و لباس ایزوله و مواد ضدعفونی پرداخت.

سردار حسینی از تولید بیش از 529 هزار عد ماسک، 69 هزار و 600 جفت دستکش و 5 هزار و 900 دست لباس ایزوله بیمارستانی در واحدهای تولیدی سپاه به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی در کردستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 128 هزار و 200 بسته حمایتی و بهداشتی به ارزش ریالی هر بسته 300 تا 500 هزار تومان توسط سپاه کردستان تهیه و در اختیار مردم شهرها و روستاهای استان قرار گرفت.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، هفت نقاهتگاه به ظرفیت 450 تخت بیمارستانی در شهرهای استان توسط سپاه بیت‌المقدس ایجاد شد که البته تا امروز از آنها استفاده نشده است.

وی ادامه داد: برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرها ور وستاهای استان هم یک میلیون و 248 هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی استان هم 35 هزار و 500 لیتر مایع ضدعفونی(آب ژاول) تولید کردند که در بین اقشار نیازمند به ویژه مناطق حاشیه شهر سنندج توزیع شد.

سردار حسینی اضافه کرد: بیشتر بسته‌های حمایتی سپاه بیت‌المقدس کردستان بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه و مواسات توزیع شده است.

وی اذعان داشت: به منظور اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، 19 هزار و 820 خانوار نیازمند و آسیب‌دیده غیر تحت‌پوشش نهادهای حمایتی شناسایی شدند که تا این لحظه 15 هزار و 720 بسته معیشتی به ارزش 49 میلیارد و 500 میلیون ریال در بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: سپاه بیت‌المقدس با بهره‌گیری از توان نیروی کادر و بسیجیان نیز در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 23 هزار نفر روز به نیروی انتظامی کمک کرده است.

سردار حسینی در پایان سخنانش از صرف 120 میلیون تومان در راستای پرداخت کمک‌های نقدی به تعدادی از نیازمندان در سطح استان خبر داد و گفت: سپاه تمام امکانات خود را برای خدمت به مردم در شرایط کنونی بسیج کرده و تا آخرین لحظه و شکست کامل کرونا ویروس در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده کردستان شهید سپاه سپاه بیت المقدس فرمانده سپاه سپاه کردستان سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903818

دیگر خبرها

  • رایزنی نظامی - امنیتی فرمانده کل سپاه و نیچروان بارزانی +جزئیات مهم
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام