Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حمیدرضا حاجی بابایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده گفت: باید از این فرصت در راستای تقویت توان اقتصادی و توسعه گردشگری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون بازنگری طرح‌های روستایی در دستور کار قرار دارد، گفت: سال گذشته نیز با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد اقدام‌های اساسی در عمران و آبادانی روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرکزی شهر همدان بودیم.

حاجی بابایی گفت: عملیات اجرایی طرح نهضت آسفالت با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته در مسیر روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی همدان انجام شده ضمن اینکه ۲ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی خانه‌های روستایی نیز پرداخت شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح بازنگری در راستای بهسازی مسیرهای گردشگری سداکباتان، امامزاده محسن (ع)، بازگشت مسیر گنج نامه و جاده چشین خبر داد.

وی گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری روستاهای همدان به ویژه در بخش مرکزی نیاز به بازنگری اساسی دارد.

حاجی بابایی بر لزوم ایجاد طرح‌های تشویقی در راستای توسعه اشتغال روستایی به ویژه در مناطق هدف گردشگری تاکید کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی به ویژه ایجاد خانه‌های بوم گردی، صنایع تبدیلی کشاورزی، محصولات دامی و فرآورده‌های کشاورزی حائز اهمیت است.

حاجی بابایی با قدردانی از بنیاد مسکن همدان در اجرای طرح‌های بازنگری در راستای توسعه روستانشینی و ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در روستاها گفت: انتظار می‌رود امسال این طرح با تلاش مضاعف پیگیری شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی بابایی روستاها گردشگری حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود