Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:34:02 GMT

افزایش ۹۱ درصدی کشف اموال سرقتی در نقده طی یک سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۰۷۷

افزایش ۹۱ درصدی کشف اموال سرقتی در نقده طی یک سال گذشته

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی نقده از کاهش ۲۲ درصدی سرقت در شهرستان نقده طی یک سال گذشته خبر داد.

سرهنگ کیومرث پاکدل روز یکشنبه۱۴ اردیبهشت، در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر با موفق ارزیابی کردن اقدامات پلیس در یک ماه گذشته، این اقدامات را نشان از تلاش خدمت‌گزاران انتظامی و هم چنین نشان از حس مسئولیت شهروندان به جهت اطلاع رسانی در سامانه ۱۱۰ دانست  وافزود: با حضور سبز پوشان ناجا، با اراذل و اوباش و کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند در این شهر عربده‌کشی بکنند و قد علم بکنند، برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: آمار اموال سرقتی کشف شده در شهرستان نیز طی یک سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ پاکدل با تاکید بر اینکه گارگران بازوان توانمند حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و شکوفایی اند، ادامه داد: بی شک، همۀ پیشرفت های حاصله در مسیر زندگی، نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی این طیف ارزشی است.

وی ضمن تبریک روز کار و کارگر بر زحمت‌کشان خدمات شهری نقده خاطر نشان کرد: کسب موفقیت‌های مستمر در عرصه کار و تولید مرهون تلاش و ایثارگری دستان پرتوان انسان‌های بی‌ادعایی است که به نام کارگر شرافت بخشیده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم که به مناسبت روز کار و گارگر با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و کاگران خدمات شهری که در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان نقده برگزار شد، به تعدادی از کارگران خدمات شهری شهرداری نقده هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشفيات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی