Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@12:15:40 GMT

اتهام باورنکردنی رئیس سابق بارسلونا به فلورنتینو پرز

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۲۰۸

اتهام باورنکردنی رئیس سابق بارسلونا به فلورنتینو پرز

ساندرو راسل رئیس اسبق بارسلونا نزدیک به دو سال در بازداشت پلیس اسپانیا بود ولی سپس تبرئه و آزاد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو راسل بین سال های 2010 تا ژانویه 2014 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت. او به اتهام پولشویی و فساد مالی 643 روز در زندان بود ولی توانست خود را از تمامی اتهامات تبرئه کند و یک سال پیش آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام او به خصوص در انتقال جنجالی نیمار از سانتوس به بارسلونا مطرح شد. بارسا به این متهم شد که مبلغ دقیق انتقال نیمار را برای فرار مالیاتی اعلام نکرده است. پرونده ای که هنوز هم به سرانجام نرسیده.

 

 

 

 

راسل شب گذشته در مصاحبه با لاسستا گفت:« کینه بزرگی به دل گرفته ام. می دانم که کینه توزی رفتار درستی نیست ولی نمی توانم مانعش شوم. دو سال در زندان بودم و با من مثل یک تبهکار برخورد کردند. دو سال از عمرم در زندان تلف شد در حالی که مسببان آن، پاسخ درستی به من نداده اند. در تمام آن مدت، رفتاری بی نهایت غیرمنصفانه با من صورت گرفت.»

 

 

 

 

راسل ادامه داد:« فکر می کنم جوردی رورا(رئیس کمپانی مدیا پرو) و فلورنتینو پرز پشت قضیه زندانی شدن من بودند. ما حق پخش بازی های بارسا را از مدیا پرو گرفتیم و به مووی استار دادیم. رورا از همان موقع با من دشمن شد و دیگر باهم ارتباط نداشتیم.

در مورد پرز هم به قضیه نیمار شک دارم. رئال با نیمار تمام کرده بود ولی در نهایت ما سال 2013 او را جذب کردیم. اتفاقی که باعث دلخوری پرز از من شد. همچنین کاتالان و رئیس بارسلونا بودن هم دلیل دیگری بود که در زندان بمانم. در ابتدا به من پیشنهاد دادند تا با پرداخت جریمه و پذیرش جرم آزاد شوم ولی من قبول نکردم چون با اتهاماتی که وارد کرده بودند، موافق نبودم.»

 

بارسلونا رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد