Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@02:20:20 GMT

کارگاه آموزش مجازی داستان نویسی و نویسندگی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۲۲۲

کارگاه آموزش مجازی داستان نویسی و نویسندگی

در قالب کارگاه آموزشی مجازی با حضور سمیرا صفری ،فنون نویسندگی و داستان نویسی در از سوی کتابخانه علامه طباطبایی فرهنگسرای کار و تعاون آموزش داده می شود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کارگاه آموزش مجازی داستان نویسی و نویسندگی با حضور سمیرا صفری  کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهارت های نوشتن، قالب های نگارشی ، ویژگی های فکر اولیه ، روش های یافتن فکر اولیه ، ابعاد مختلف شخصیت پردازی در داستان ، نقش روان شناسی رفتاری در خلق شخصیت باور پذیر داستان ، ویژگی های ارکان داستان، ویژگی ها و کاربرد روش های انتقال اطلاعات کلامی ، ویژگی های لحن خوب داستان و بالاخره روش های نقد ادبی آموزش داده می شود.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این آموزش ها می‌توانند به صفحه‌ رسمی اینستاگرام  فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی @farhangsara_kar  مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگسرای کار و تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟