Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:27:36 GMT

کشف لودر9 میلیاردی قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۳۰۵

کشف لودر9 میلیاردی قاچاق در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه لودر قاچاق در شهرستان بندرلنگه به ارزش 9 میلیارد ریال خبر داد.

به خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی برکه سفلین شهرستان بندرلنگه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه لودر مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد محموله فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی بوده و قاچاقچیان قصد انتقال آن به صورت غیر قانونی و قاچاق داشتند که با هوشیاری ماموران این محموله شناسایی و توقیف شد.

سردار بهدانی فرد، ارزش ریالی لودر کشف شده را بنا به نظر کارشناسان، 9 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه پلیس همیشه آماده خدمت گذاری به شهروندان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هرمزگان بندرلنگه کشف لودر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در اتوبان حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران موتور سوار را زیر نظر گرفته و پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و عوامل انتظامی سریعاً وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد، در بررسی‌های به عمل آمده از کوله پشتی وی یک قبضه سلاح کلت به همراه ۲ خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه موتور سیکلت و اسلحه به کلانتری منتقل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم مأموریت ایشان را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند

کد خبر 6089968

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه