Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:22:44 GMT

مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۱۷۳

مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی، حجت الاسلام علی مولایی را به سمت مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن حکم به شرح زیر است:

فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام علی مولائی(زید عزه العالی)

سلام علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق اجرائی ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی  به موجب این حکم به عنوان " مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید است با بکارگیری توانمندی های موجود و نیز شناسایی و استفاده از ظرفیت های بالقوه مجمع، نسبت به فراگیر نمودن فرهنگ تعامل و همکاری های تقریبی در جوامع و اقشار مختلف، خصوصاً علماء، فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام اقدامات  شایسته ای را به انجام رسانید.

بدیهی است در انجام این مأموریت خطیر ارتباط مستمر و استفاده از اصحاب فکر و اندیشه  و توجه جدی به حوزه ارتباطات و بهره مندی حداکثری از رسانه مدنظرتان خواهد بود، لازم می دانم از خدمات جناب آقای محمد باقر برقعی مدرس در مدت سرپرستی اداره کل روابط عمومی تقدیر نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با توجهات حضرت ولی عصر(عج) در جهت تحقق منوّیات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهداف مجمع تقریب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است