Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بحران کرونا و بیکار شدن میلیون‌ها نفر از شهروندان آمریکایی باعث شده تا ناآرامی‌ها و نارضایتی‌ها از دولت فدرال برای بازگشایی مشاغل و برداشتن محدودیت‌ها روندی صعودی به خود بگیرد. تاریخ انتشار: 17:29 - 14 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۷۴۱ خبرگزاری میزان - شیوع بیماری کرونا در آمریکا که تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر را مبتلا و بیش از ۶۷ هزار و نفر را به کام مرگ کشانده، با ایجاد اختلال عمده در منابع مالی و درآمدی میلیون‌ها آمریکایی سبب شده تا پرداخت اجاره مسکن به کابوسی برای مستاجران مبدل شده و شعار «در خانه بمانید» را برای آنان بی معنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه «پرسنال فایننس»، شیوع بیماری کرونا در آمریکا که سبب تعطیلی مشاغل و رشد نرخ بیکاری در این کشور شده، مستاجران را با مشکلات مضاعفی مواجه کرده است.

براساس آمار‌ها، در هفته نخست آوریل، اجاره تقریبا یک سوم آپارتمان‌ها در سراسر آمریکا پرداخت نشد؛ ضمن اینکه درخواست‌ها برای تعویق یا لغو اجاره مسکن یا دریافت وام بلندمدت برای پرداخت اجاره بها در دوران شیوع کرونا افزایش یافته است.

جدیدترین نظرسنجی‌ها در این مورد نشان می‌دهند که اکثر آمریکایی‌ها از لغو اجاره یا تعویق بازپرداخت وام مسکن در دوران شیوع کرونا حمایت می‌کنند.

تاکنون چند تجمع اعتراضی به پرداخت اجاره مسکن در دوران قرنطینه در شهر‌های مختلف آمریکا برگزار شده است.

در همین حال متوقف شدن فعالیت‌های شغلی در سراسر آمریکا باعث شده است تا میلیون‌ها نفر موقعیت شغلی خود را از دست داده و در تامین نیاز‌های اولیه خود با مشکل مواجه شوند.    
از این رو به موازات تعطیل شدن هزاران موقعیت شغلی و قرار گرفتن بسیاری از ایالت‎ها در قرنطینه، موجی از نارضایتی‌ها در سراسر آمریکا به راه افتاده و معترضان با حضور در خیابان‌ها و سر دادن شعار، خواستار برداشتن دوران قرنطینه و بازگشایی مشاغل و فعالیت‌های تجاری شدند. بیشتر بخوانید:   وضعیت بحرانی بی خانمان‌ها و افزایش شکایت‎ها از ازدحام زندان‎ها در بسیاری از ایالت‎ها از جمله اوهایو، اوکلاهما، تگزاس و ویرجینیا، تظاهراتی در مقابل ساختمان مجلس و ساختمان فرمانداری برگزار شده است.

به گزارش گاردین، صد‌ها نفر از معترضان آمریکایی که شماری از آنها مسلح بودند با تجمع در ایالت میشیگان و با سر دادن شعار‌های ضد دولت، خواستار برداشتن محددودیت‌ها شدند.    

در ایالت کالیفرنیا نیز صد‌ها نفر از معترضان در ساحل هانتینگتون، با حضور در خیابان‌ها خواستار پایان دادن قوانین دوران قرنطینه شدند.

در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود تظاهرکنندگان پلاکادر‌هایی با خود حمل می‌کنند که برروی آنها بازگشایی مشاغل در کالیفرنیا نوشته شده است.

در حالی که شمار تلفات بر اثر کرونا در آمریکا همچنان روندی صعودی داشته و روزانه هزاران نفر قربانی سوء مدیریت دولت فدرال می‌شوند، اما اعتراضات نیز در سراسر آمریکا برای بازگشایی مشاغل و پایان دادن به دوران قرنطینه ادامه دارد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل تظاهرات در آمریکا سراسر آمریکا بازگشایی مشاغل دوران قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   استاندار خوزستان گفت: در این نشست  در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح شد و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب  افزود: دستورکار دیگر در خصوص مفاصا حساب قرارداد‌های پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قرارداد‌های دیگر مدنظر قرار گیرد.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد  در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحد‌ها به این صورت است که ده درصد را کارفرما میدهد و مابقی آن را دولت پرداخت میکند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا