Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:49:31 GMT

در شهر من کسی سه بار قهرمان اروپا نشده

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۴۴۶

در شهر من کسی سه بار قهرمان اروپا نشده

لوکاس واسکز، وینگر اسپانیایی رئال مادرید می گوید که فوتبال می تواند تا حدودی مردم را از فکر و ویروس کرونا دور کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر اسپانیایی رئال مادرید یعنی لوکاس واسکز معتقد است که حتی اگر فوتبال بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته ورزشگاه ها پیگیری شود، باز هم می تواند یک هدیه ویژه برای مردم باشد و به آنها برای فراموشی مشکلات ناشی از ویروس کرونا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لوکاس واسکز در مصاحبه ای گفت: " مهمترین چیز مسئولیت پذیری است اما اگر بتوانیم با حفظ نکات ایمنی دوباره بازی کنیم، بهتر است که فصل با انجام مسابقات به پایان برسد. این برای مردم و جامعه هم خوب خواهد بود چراکه آن ها حداقل برای یک مدت زمان دو ساعته به ویروس کرونا فکر نخواهند کرد."

 

لوکاس واسکز در واکنش به کاهش ۲۰ درصدی دستمزد بازیکنان رئال مادرید در پی شیوع ویروس کرونا نیز گفت: " سرخیو راموس کاپیتان تیم ماست و او در ابتدا پیرامون این چیزها صحبت می‌کند. ما در این باره جلسه‌ای داشتیم، صحبت کردیم و موضوع را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین درباره چیزی که برای مان بهتر بود هم بحث کردیم.

 

مادرید یک خانواده بسیار بزرگ است و ما کاری که فکر می کردیم درست است را انجام دادیم. حالا هم می خواهیم در صورتی که مقدور باشد دوباره فوتبال بازی کنیم."

 

یکی از خاطره انگیزترین خاطرات لوکاس واسکز با پیراهن رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶ مقابل اتلتیکو مادرید به ثبت رسید. این وینگر اسپانیایی با به ثمر رساندن یکی از پنالتی ها به لوس بلانکوس در رسیدن به یازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ کمک کرد. او در این باره گفت: " من اطمینان داشتم که می توانم پنالتی را تبدیل به گل کنم. هنگام حرکت به سمت توپ برای زدن ضربه با خودم گفتم که توپ را روی نقطه پنالتی قرار بده و آن را تبدیل به گل کن.

 

سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک لالیگا باورنکردنی است و من دوست دارم دوباره آن را تکرار کنم. من در یک شهر دو هزار نفری زندگی می کردم و فکر نمی‌کنم که در آنجا کسی سه بار قهرمان اروپا شده باشد."

 

 

رئال مادرید لوکاس واسکز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکاس واسکز لوکاس واسکز ویروس کرونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز