Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@12:13:06 GMT

مرگ یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۴۶۶

مرگ یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در تهران

شاهین فتحی با اشاره به گزارش عملیات امدادرسانی به ساکنان ریزش ساختمان ۳ طبقه در خیابان خردمند واقع در منطقه ۶ شهر تهران، گفت: ساعت ۱۴ و ۴۷ دقیقه روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ریزش آوار ساختمان ۳ طبقه به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله تیم‌های آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال زیر آوار ماندن ساکنان ساختمان وجود داشت، آتش نشانی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران برای اعزام تیم آنست درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، بلافاصله پس از اعلام حادثه، یک تیم آنست از هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام و در عملیات مشترک با آتش نشانی پیکر پیرزن ۸۰ ساله از زیر آوار خارج شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان