Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت شهرستان‌های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان درباره شیوع کرونا، سفید است. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهارداشت: در شهرستان‌های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان وضعیت سفید داریم و در این مناطق اماکن مذهبی و مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: وضعیت سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی دوباره شیوع کرونا افزایش می‌یابد. در گلستان شهری با وضعیت قرمز نداریم هرچند که بندرگز تا سه روز پیش قرمز بود، اما امروز زرد است.

کرونا|ثبت صدها مورد جدید ابتلا در کویت و اماراتمساجد 9 شهر آذربایجان شرقی با «وضعیت سفید کرونایی» از فردا بازگشایی می‌شوند+لیست شهرستان‌هاشهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند + اسامی شهرها

وی بیان داشت: مناطق سفید، زرد و قرمز بر مبنای میزان بستری‌ها یا تعداد فوت‌شدگان در هر منطقه تعیین می‌شود.

فاضل توضیح داد که مناطق سفید شهرستان‌هایی هستند که در کل آن شهرستان در 14 روز گذشته کمتر از یک بستری روزانه داشتیم. یعنی در دو هفته کمتر از 14 مورد بستری داشته‌ایم یا به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت شهرستان کمتر از یک بستری داشتیم.

وی تأکید کرد: ممکن است منطقه سفید با بی‌احتیاطی تبدیل به منطقه قرمز یا زرد شود. همچنین با رعایت مسائل بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی مناسب مناطق قرمز و زرد هم می‌تواند تبدیل به منطقه سفید شود.

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق