Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:05:03 GMT

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال علیه کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۸۵۱

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال علیه کی‌روش

«پِک» که بسیاری از آن به عنوان یکی از بزرگترین یادگارهای کارلوس کی‌روش نام می‌برند، یک سال و نیم پس از جدایی سرمربی پرتغالی همچنان محل جدال و کشمکش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان تاریخی چگونگی ساخت و احداث ساختمان «پِک» برای بهره‌برداری تیم‌های ملی دیگر داستانی تکراری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه کارلوس کی‌روش چگونه با تمام توان مقابل هجمه‌ها ایستاد و خون دل خورد تا با حمایت اولیه علی کفاشیان در زمینی بلااستفاده، مرکزی در شأن و شایستگی فوتبال ایران بسازد.

با این حال اگر فکر می‌کنید یک سال و نیم پس از جدایی کی‌روش، جنجالها و حاشیه‌های این مرکز به پایان رسیده، سخت در اشتباهید. خبرنگارانی که به تازگی به نزدیکی این مرکز رفته‌اند با تابلویی در ورودی آن مواجه شده‌اند که حکایت از تحریفی تاریخی از زمان احداث و بهره‌برداری پک دارد.

در حالی که برای همه و حتی منتقدان کی‌روش هم روشن است که با تلاش‌های این سرمربی پرتغالی، مرکز پک ساخته شده و دوران احداث آن به زمان ریاست علی کفاشیان بر می‌گردد، در تابلوی نصب شده همه این اتفاقات خوب به مهدی تاج ربط داده شده و اثری از نام کفاشیان و کی‌روش نیست، این در حالی است که در زمان تاج تنها برخی تغییر کاربریها در پک انجام گرفت و بعضی امکانات به این مرکز اضافه شد.

البته این تنها حاشیه این روزهای مرکز ملی فوتبال نیست. در اوضاع و احوالی که تاج از فدراسیون فوتبال رفته و نفوذ محمدرضا ساکت به سبب حضور مهدی محمدنبی در سمت دبیرکلی فدراسیون بسیار کم و بدون اثر شده، ساکت همچنان به رفت‌آمدهایش در این مرکز ادامه می‌دهد؛ موضوعی که مشخص نیست تا کی ادامه پیدا می‌کند. باید دید ساکت پس از جدایی از تیم ملی بزرگسالان تا چه زمانی به حضورش در مرکز ملی فوتبال با وجود چنین حاشیه‌هایی ادامه می‌دهد.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کفاشیان مرکز پک علی کفاشیان کارلوس کی روش مرکز پک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • فیلم بسیار زشت از اقدام هواداران سپاهان علیه دختران پرسپولیسی!
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی