Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام این مرکز شهید میثمی بوده و با همکاری گروه ‌های جهادی شهید میثمی و حضرت خدیجه (س) کهگیلویه و بویراحمد راه ‌اندازی شده است.

وی افزود: هدف از راه اندازی این مرکز تسهیل در دسترسی مردم کهگیلویه و بویراحمد به پاسخ سؤالات شرعی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم استان می توانند با شماره گیری عدد ۳۱۱۱۱ سؤالات شرعی خود را از مشاوران و کارشناسان دینی این اداره کل بپرسند.

حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: این مرکز به طور روزانه با حضور کارشناسان و استادان حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی پرسش های شرعی مردم استان خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد شرعی راه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد